کد خبر: 176276
A

پسیرو گزینه نهایی هدایت پرسپولیس شد

مسئولان باشگاه پرسپولیس با پنج مربی برای هدایت این تیم وارد مذاکره شدند که به نظر می سد ژوزه پسیرو سرمربی سابق پورتو جدی ترین گزینه هدایت سرخپوشان است.

پسیرو گزینه نهایی هدایت پرسپولیس شد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ بعد از جدایی یحیی گل محمدی از تیم فوتبال پرسپولیس مسئولان این باشگاه با برانکو وارد مذاکره شدند و او را گزینه نهایی خود معرفی کردند. مسئولان پرسپولیس انقدر به حضور برانکو اطمینان داشتند که حتی اقدام به پرداخت مالیات عقب افتاده این مربی کردند.

رضا درویش هفته گذشته با حضور در قطر به دیدار برانکو رفت اما سرمربی تیم ملی عمان پاسخ منفی خود را به مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد.

پسیرو گزینه نهایی هدایت پرسپولیس شد/ از دستیار سابق رئال مادرید تا کونسیسائو

مسئولان باشگاه پرسپولیس پس از این اتفاق مذاکرات خود را با گزینه های خارجی دیگر آغاز کردند. پسیرو، آنتونیو کونسیسائو، پتکوویچ و دی بیاسی جدی ترین گزینه های درویش برای جانشینی گل محمدی به حساب می آیند.

پسیرو سرمربی سابق تیم فوتبال پورتو که سابقه دستیاری در رئال مادرید در زمان هدایت کی روش را در کارنامه خود دارد جدی ترین گزینه پرپسولیسی ها به حساب می آید. او هدایت تیم های ملی نیجریه، عربستان و الهلال را نیز بر عهده داشته است.

در حال حاضر پسیرو همراه با تیم نیجریه در جام ملت های آفریقا قرار دارد و با توجه به حضور در این مسابقات به نظر می رسد اگر او با پرسپولیس به توافق برسد از اواسط بهمن می تواند به این تیم اضافه شود.

پسیرو گزینه نهایی هدایت پرسپولیس شد/ از دستیار سابق رئال مادرید تا کونسیسائو

گزینه دوم پرپسولیسی ها آنتونیو کونسیسائو پرتغالی است. سرمربی سابق کامرون که کارنامه قابل قبولی هم در مربیگری ندارد با شرایط پرسپولیسی ها به صورت کامل کنار آمده اما رزومه ضعیف او تنها مانع انتخاب کونسیسائو بازیکن اسبق پورتو بوده است.

پسیرو گزینه نهایی هدایت پرسپولیس شد/ از دستیار سابق رئال مادرید تا کونسیسائو

پتکوویچ سرمربی سابق لاتزیو و دی بیاسی سرمربی سابق اودینزه از دیگر گزینه های مطرح هدایت پرسپولیس به حساب می آیند.

البته این اسامی تنها گزینه های هدایت پرسپولیس نبودند و دلالان نفرات زیادی را به باشگاه معرفی کردند که به نظر می رسد از بین همه آنها شاید تنها سه مربی شایستگی نشستن روی نیمکت پرسپولیس را داشته باشند.

منبع: ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر