کد خبر: 176923
A

جدایی ناگهانی شیمبا از مس رفسنجان

شیمبا، مهاجم برزیلی مس رفسنجان قراردادش را به صورت یک طرفه با این باشگاه فسخ کرد و رسما جدا شد.

جدایی ناگهانی شیمبا از مس رفسنجان

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ شیمبا، مهاجم برزیلی، که سال‌ها است در فوتبال ایران حضور دارد، قراردادش با مس رفسنجان را به صورت یک طرفه فسخ کرد و رسما جدا شد.

او از اواسط نیم‌فصل اول به جمع مسی‌های رفسنجان اضافه شد و برای این تیم بازی کرد.

شیمبا که سال قبل هم پیراهن مس را برتن داشت، به واسطه مطالباتی که از گذشته داشت، از باشگاه رفسنجانی به فیفا شکایت کرد و ضمن محکومیت مسی‌ها، پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه را بست.

پریرا اگرچه از قرارداد امسال خود مبلغی را از مس رفسنجان دریافت کرده بود، اما با توجه به بندهای قرارداد مطالباتی داشت که به این علت ۱۵ روز قبل به باشگاه نوتیس داده بود. با پایان مهلتی که شیمبا به مس رفسنجان داده بود مدیران باشگاه پولی به این مهاجم برزیلی پرداخت نکردند تا او حق فسخ یک طرفه داشته باشد.

پریرا حالا به صورت یک طرفه قرارداد خود را با مس رفسنجان فسخ کرده و رسما از این باشگاه جدا شده است.

شیمبا که در نیم فصل اول ۵ گل برای مس رفسنجان به ثمر رساند، بهترین گلزن این تیم در فصل جاری محسوب می‌شود. جدایی او شوک بزرگی به مس رفسنجان است و از طرف دیگر باشگاه مس هم با توجه به شکایت لوسیانو به فیفا تا زمانی که مطالبات این بازیکن را پرداخت نکند، نمی‌تواند پنجره نقل و انتقالاتی خود را باز کند و بازیکنان جدید به خدمت بگیرد. باید دید واکنش مسئولان مس رفسنجان به فسخ قرارداد یک طرفه پریرا چیست.

گفتنی است؛ شیمبا از چند تیم لیگ برتری پیشنهادهایی دریافت کرده و به زودی برای ادامه فوتبالش در ایران با یکی از آن‌ها توافق خواهد.

منبع: ورزش سه

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر