کد خبر: 177408
A

کریم باقری کارت بازرگانی گرفت

کریم باقری، مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس، صبح روز دوشنبه نهم بهمن‌ماه کارت بازرگانی خود را دریافت کرد.

کریم باقری کارت بازرگانی گرفت

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ کریم باقری که پیش از این از طریق سامانه جامع تجارت، اقدام به ثبت‌نام صدور کارت بازرگانی حقوقی کرده بود، صبح امروز با حضور در اتاق تهران و تکمیل مراحل احراز هویت، کارت بازرگانی خود را دریافت کرد.

پیش از این نیز، برخی چهره‌های ورزشی و هنرمندان کشور برای ادامه فعالیت‌های اقتصادی خود یا ورود به حوزه کسب‌و‌کار، از اتاق تهران کارت بازرگانی دریافت کرده‌اند. علی دایی، احمدرضا عابدزاده، علیرضا منصوریان، محمد خاکپور، هادی طباطبایی و پرویز مظلومی از جمله فوتبالیست‌های کشور هستند که با دریافت کارت بازرگانی از اتاق تهران، عضو اتاق پایتخت هستند و فعالیت‌های اقتصادی خود را پیش می‌برند. همچنین برخی هنرمندان سینما و تلوزیزیون از جمله محمدرضا فروتن، سام درخشانی، سهیل ساعدی، شاهرخ استخری و بهرام رادان نیز برای انجام فعالیت‌های اقتصادی خود، کارت بازرگانی از اتاق تهران دریافت کرده‌اند.

کریم باقری همچنین پس از دریافت کارت بازرگانی خود، با رییس اتاق تهران ملاقات کرد و با خدمات اتاق به اعضا و استفاده از ظرفیت‌های اتاق پایتخت در توسعه کسب‌و‌کار بنگاه‌های بخش‌ خصوصی آشنا شد و در مورد فعالیت‌های اقتصادی‌اش توضیح داد. بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشور تاکید داشت که در حوزه تجارت و بازرگانی متخصص نیست و از مشاوره و کمک همکاران متخصص در این حوزه بهره می‌برد.

پیش از این اخباری مبنی بر رستوران‌داری کریم باقری در خیابان فرشته تهران منتشر شده بود که کاپیتان سابق تیم ملی این مساله را تکذیب کرد و آن را سوءاستفاده خواند.

منبع: ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر