کد خبر: 178257
A

کلینزمن: اردن شایسته پیروزی بود/ بسیار ناامید و عصبانی‌ام

سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی گفت: هدف بزرگی برای رسیدن به فینال داشتیم ولی اردن شایسته پیروزی بود. در نیمه اول اردن از همه جهت بهتر بود. ما بعد از گلی که خوردیم بدتر شدیم.

کلینزمن: اردن شایسته پیروزی بود/ بسیار ناامید و عصبانی‌ام

به گزارش سایت دیده بان ایران ؛سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی پس از شکست تیمش در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

یورگن کلینزمن در نشست خبری پس از شکست تیمش در مرحله نیمه‌نهایی جام‌ ملت‌های آسیا مقابل اردن اظهار کرد: به‌وضوح ناامیدکننده بود. ما هدف بزرگی برای رسیدن به فینال داشتیم ولی اردن شایسته پیروزی بود. در نیمه اول اردن از همه جهت بهتر بود ولی در نیمه دوم سعی کردیم بهتر شویم. ما بعد از گلی که خوردیم بدتر شدیم.

او مسئولیت باخت کره را بر عهده گرفت و افزود: بله، قطعا. مسئولیت تیم با من است. این یک تورنمنت بسیار جذاب بود و ما عربستان و استرالیا را حذف کردیم و به اردن باختیم. ما انتظار رقم‌خوردن چنین اتفاقاتی را پیدا کرده بودیم. باید بیشتر آنالیز کنیم و کار زیادی پیش روی ماست.

کلینزمن درباره احتمال استعفا یا اخراجش هم گفت: مسئول آنالیز تورنمنت خودم هستم. این که چه چیزی خوب بوده یا نه بر عهده فدراسیون است. ما باید برای جام جهانی آماده شویم و کارهای زیادی پیش روی ماست.

سرمربی آلمانی کره جنوبی در پاسخ به پرسشی درباره علت لبخندزدنش پس از باخت و تبریک‌گفتنش به کادر فنی حریف اظهار کرد: این عادی است که به تیم حریف که بهتر است تبریک بگویم. آنها قابل احترامند و امروز تیم برتر بودند. این برای من عادی است اما به نظر می‌رسد از نظر شما باید روش دیگری داشته باشم.

او درباره سطح جام ملت‌های آسیا هم گفت: به طور کلی بسیار لذت بردم. برایم جذاب بود که کشورهای مختلف می‌جنگند و درام‌های زیادی داریم. همه تلاش کردند که بهتر و بهتر شوند. دیدیم که ژاپن به خانه‌اش بازگشت. بازیکنان باکیفیتی حضور دارند و بازی‌های پرفشاری را تماشا کردیم.

کلینزمن ادامه داد: خیلی ناامید و عصبانی‌ام. باید امشب بهتر می‌بودیم. شاید باید با روش دیگری از ابتدا بازی می‌کردیم ولی بازی تمام شده و به حریف تبریک می‌گویم. می‌توانم به همه شما لبخند بزنم ولی این دلیلی است که امشب باختیم؟

او در پایان درباره اینکه آیا اردن می‌تواند قهرمان جام ملت‌ها شود، هم عنوان کرد: بله، آنها روز شنبه شانس دارند. باید ببینیم بین ایران و قطر چه تیمی برنده می‌شود ولی اردن شانس قهرمانی دارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر