کد خبر: 17942
A

قوچان نژاد: رفتارهای ترامپ مضحک است

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در مصاحبه ای رئیس جمهور آمریکا را احمق خواند.

قوچان نژاد: رفتارهای ترامپ مضحک است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، رضا قوچان نژاد مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در مصاحبه ای با سایت NRC هلند گفت: همسر من یک دو ملیتی ایرانی-آمریکایی است، که بعنوان یک طراح داخلی در هلند مشغول است و اخیرا که به همراه وی قصد سفر به آمریکا را داشتم که بادرخواست صدور روادید برای آمریکا مخالفت شد و بدلیل اینکه ملی پوش ایرانی بودم، برایم روادید آمریکا صادر نکردند.از  زمانیکه  یک احمق مثل ترامپ در راس قدرت است، به ایرانی ها ویزا نمی دهند که این کار واقعا مضحک است.

وی درمورد زندگی شخصی اش بیان کرد: من متولد شهر مقدس مشهد هستم که بارگاه امام رضا (ع) که یکی از نوادگان حضرت محمد(ص) هستند در این شهر قرار دارد. نام من نیز برگرفته از نام مقدس امام رضا (ع) است. دوره های زبان فرانسوی و ایتالیایی را  می گذرانم و ویولن هم تمرین می کنم البته یک روزی به طور جدی این کار را دنبال خواهم کرد.

شب گذشته تیم فوتبال هیرنفین  مقابل هراکلس صف‌آرایی کرد و تنها در 30 دقیقه ابتدایی 3 گل دریافت کرد و 10 نفره شد تا  یورگن استرپل، سرمربی تیم رضا قوچان نژاد را در همان ابتدای بازی تعویض کند و بازی با نتیجه 4 بر یک به نفع هراکلس به پایان رسید.

قوچان نژاد درباره این بازی گفت: تعویض شدنم اتفاق جالبی نبود و در شرایط اجبار بود. به نظر نمی‌رسد دیگر این نتیجه در بازی آینده تکرار شود. ما بازی بزرگی را پیش رو داریم و این دلیل خوبی است که شکست سنگین اخیر را فراموش کنیم و باید برای آماده شویم. این شکست سنگین بر روحیه ما تاثیر گذاشت. با کمال احترام به همبازی‌هایم ما می‌توانستیم بازی بهتری را ارائه دهیم.

6034715_754

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر