کد خبر: 179835
A

مایلی کهن: دلم می‌خواست تیم ملی موفق باشد، هرچند رابطه خوبی با سرمربی آن ندارم

محمد مایلی کهن سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال درباره عملکرد تیم ملی در جام ملت های آسیا گفت: دلم می‌خواست تیم ملی موفق باشد با وجود اینکه رابطه خوبی با سرمربی آن ندارم. از چیری هراسی ندارم و تا زمانی که خون در بدن دارم با کسانی که مشکلات ایجاد می‌کنند می‌جنگم.

مایلی کهن: دلم می‌خواست تیم ملی موفق باشد، هرچند رابطه خوبی با سرمربی آن ندارم

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ محمد مایلی کهن سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال درباره عملکرد تیم ملی در جام ملت های آسیا گفت: دلم می‌خواست تیم ملی موفق باشد با وجود اینکه رابطه خوبی با سرمربی آن ندارم. از چیری هراسی ندارم و تا زمانی که خون در بدن دارم با کسانی که مشکلات ایجاد می‌کنند می‌جنگم.

وی افزود: زمانی که ما به جام ملت های آسیا رفتیم، 8 نفر در یک اتاق می‌خوابیدند. کادر ما کلا 4 نفر بود و دکتر نداشتیم. الان 26 همراه با عنوان کادرفنی بود که البته خداداد عزیزی کنار رفت و 25 نفر شدند.

مایلی کهن درباره نسل فعلی تیم ملی گفت: این نسل بهترین نسل از نظر تجربه بود. در زمان من یکسری بازیکن کم تجربه و کم سن و سال 17 و 18 ساله مثل کاویانپور، مهدوی کیا، میناوند، فرهاد مجیدی، داریوش یزدانی و ... حضور داشتند. واقعیت امر این است که این تیم فوق العاده بود.

سرمربی اسبق تیم ملی خاطرنشان کرد: در سال 2007 که تیم ملی مقابل کره جنوبی در ضربات پنالتی شکست خورد، آقایان گفتند که ما نباختیم و آن پنالتی بود. پس در دیدار مقابل سوریه که با ضربات پنالتی بردیم و صعود کردیم، چه بود؟

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر