کد خبر: 182600
A

واکنش اوسمار به ملاقات با گل‌محمدی پیش از دربی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی تیمش مقابل پیکان به اظهار نظر پرداخت.

واکنش اوسمار به ملاقات با گل‌محمدی پیش از دربی

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ اوسمار ویرا، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان اظهار کرد: بازی خیلی مهمی در پیش داریم. در واقع وارد ۱۰ بازی آخر لیگ شده‌ایم. فصل قبل در ۱۰ بازی آخر، ما پرش خوبی داشتیم و امیدوارم و تمام سعی‌مان را می‌کنیم که در ۱۰ بازی آخر این فصل هم یک پرش بلند و خیلی خوب داشته باشیم. تیم پیکان ۲ پیروزی خوب مقابل دو تیمی که خوب بازی می‌کردند به دست آورده و در نقل و انتقالات هم چند مهره عوض کرده و یک مهاجم گرفته است که در داخل محوطه جریمه خوب عمل می‌کند و ضربات سر خوبی می‌زند. کارهای هجومی پیکانی‌ها به این بازیکن ختم می‌شود.

وی افزود: پیکان بعضی وقت‌ها سیستم بازی‌اش را تغییر می‌دهد و ما هم طبق عملکرد این تیم، تمرینات‌مان را انجام داده‌ایم. برای ما خیلی مهم است که بعد از دربی یک بازی خوب انجام دهیم و بتوانیم ۳ امتیاز لازم را کسب کنیم. این بازی، پنجمین بازی فشرده ما است و امیدوارم که نتیجه خوبی بگیریم و تمام بازیکنان ما در شرایط ایده‌آل و صددرصدی خودشان باشند تا نتیجه مطلوب بگیریم.

او در واکنش به این موضوع که هواداران فوتبال از نتیجه و کیفیت دربی راضی نیستند و بر این اساس بزرگترین درس او از دربی چیست که در ۱۰ بازی آینده پرسپولیس از آن استفاده کند، عنوان کرد: بازی صفر-صفر برای هیچ تماشاگری خوب نیست و ناراحت‌کننده است. در دربی خیلی وقت تلف شد و تعویض‌ها، مصدومیت‌ها و بازدیدهای VAR خیلی اتفاق افتاد و بیشتر باعث شد که دربی کسل‌کننده شود. ما هم مثل هواداران از نتیجه صفر-صفر راضی نبودیم، برنامه داشتیم و می‌خواستیم نتیجه بگیریم. می‌خواستیم از شانس‌های‌مان استفاده کنیم و به نتیجه مطلوب برسیم اما نشد. درسی که از دربی گرفتیم این است که از هر موقعیتی که به دست می‌آوریم باید استفاده کنیم تا بتوانیم به نتیجه دلخواه برسیم و به فکر موقعیت قبل و بعدمان نباشیم.

اوسمار درباره اینکه گل‌محمدی در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌ها گفته که با او صحبت‌کرده است و آیا او درباره دربی با سرمربی پیشین پرسپولیس صحبتی داشته است و مشورتی گرفته است؟ گفت: یک شام دوستانه بین دو نفر که همدیگر را دوست دارند، بوده است. خارج از محیط کاری می‌خواستیم هم را ببینیم و درباره گذشته صحبت کنیم، فقط یک دورهمی دوستانه بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر