کد خبر: 184967
A

درویش: واگذاری پرسپولیس در یک کنسرسیوم خواهد بود؛بحث مالکیت امروز یا فردا نهایی می‌شود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: موضوع واگذاری ۸۱ درصد سهام باشگاه اصلاح شده که به صورت یک «کنسرسیوم» خواهد بود و فکر می‌کنم امروز یا فردا نهایی شود.

درویش: واگذاری پرسپولیس در یک کنسرسیوم خواهد بود؛بحث مالکیت امروز یا فردا نهایی می‌شود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: موضوع واگذاری ۸۱ درصد سهام باشگاه اصلاح شده که به صورت یک «کنسرسیوم» خواهد بود و فکر می‌کنم امروز یا فردا نهایی شود.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روز سه‌شنبه پس از جلسه وزیر ورزش و جوانان با مدیران عامل باشگاه‌ها درباره فیرپلی مالی گفت: جلسه خوبی با حضور وزریر ورزش داشتیم، همان‌طور که در جریان هستید شخص وزیر از سال گذشته پیگیر وضعیت سرخابی‌ها شده بود. امیدواریم این جلسات، نتیجه خوبی نیز داشته باشد.

وی افزود: امیدواریم که بتوانیم به کمترین حق خودمان که یکی از آن‌ها حق پخش و تبلیغات است، دست پیدا کنیم. هنوز متوجه نشدیم که فرمول دست‌یابی به این حق و حقوقمان چگونه خواهد بود. باید این را در نظر بگیرند که ۳۰ بازی از باشگاه پرسپولیس در شبکه سه صداسیما پخش شده، همین مقدار نیز برای باشگاه استقلال بوده است. اما همه تیم‌های دیگر تنها چهار بازی آن‌ها پخس مستقیم دارد؛ بنابراین توزیع این درآمد باید به نسبت پخش از این شبکه باشد. امیدوارم این فرمولی که آقایان دارند جوری باشد که ما بتوانیم به حق و حقوقمان دست پیدا کنیم.

درویش در خصوص واگذاری مالکیت باشگاه پرسپولیس و اینکه گفته می‌شود باید ۸۱ درصد سهام باشگاه‌ها واگذار تا مشکل مالکیت برطرف شود، تصریح کرد: این موضوع اصلاح شده و قرار است ۸۱ درصد از سهام باشگاه در یک «کنسرسیوم» واگذار شود که فکر می‌کنم امروز و فردا نهایی خواهد شد

درویش در رابطه با مصدومیت علیرضا بیرانوند و به کار بردن جمله وقیحانه در رابطه با تیم ملی فوتبال گفت: طرف صحبت من تیم ملی فوتبال نبوده و من آن کسی که اطلاعیه داده بود را خطاب قرار داده بودم، نباید به باشگاه پرسپولیس تهمت زده شود. اگر این بازیکن در باشگاه آسیب دیده بود چرا با تیم ملی به ترکمنستان اعزام شد؟ بیشترین آسیب از تیم ملی را باشگاه پرسپولیس خورده است، ۳ بازیکن شاخص ما در اردو‌های ملی آسیب دیدند. ضمن اینکه کوچک‌ترین تشکر را نسبت به باشگاه پرسپولیس انجام ندادند، فدراسیون حتی یک اطلاعیه هم نداد که از باشگاه پرسپولیس تشکر می‌کنیم به جهت اینکه بهترین مدافع آسیا را از این تیم گرفتیم دروازه‌بان خود را در اختیار ما داد. روی صحبت من اصلا امیر قلعه‌نویی نیست، او مثل برادر من است. شاید اگر او نبود حتی بیرانوند بازی برگشت را نیز بازی می‌کرد.

وی همچنین در رابطه با وضعیت تمدید بازیکنان پرسپولیس در پایان فصل اظهار داشت: متاسفانه فشار‌های زیادی به این تیم وارد می‌شود، شما شاهد بودید که چه فشار‌هایی برای انتخاب سرمربی به ما وارد کردند. فکر می‌کنید که از سر دلسوزی این رفتار را انجام می‌دادند؟ عمدتا افرادی بودند که دوست داشتند ما یک مربی یک میلیون دلاری انتخاب کنیم که به منافع خودشان برسند. دقیقا مثل سنوات گذشته که فقط برای رفع مسئولیت این کار را انجام می‌دادند و اصلا نتیجه گرفتن آن مربی برایشان مهم نبود.

دوریش ادامه داد: الان برای بازیکنان نیز همین داستان وجود دارد، شما تقویم را نگاه کنید، کدام یک از تیم‌های لیگ برتری شروع به تمدید قرارداد با بازیکنان خود کرده است؟ الان، چون بحثی ندارند شروع به این کار کرده‌اند. یک زمان بحث سفر بود، بعد خرید بازیکنان، بازیکن گرفتیم گفتند چرا فلان مربی را نمی‌آورید؟ الان خدا را شکر نتایج خوبی کسب کرده‌ایم و وضعیت خوب است، هیچ‌کس صحبتی نمی‌کند که ما راهی را سراغ داریم که شما می‌توانید به منابع مالی برسید و قسمتی از قرارداد‌های بازیکنان را پرداخت کنید تا آن‌ها بتوانند ادامه فصل را با خیالی راحت ادامه دهند.

مدیرعامل پرسپولیس در رابطه با محرومیت امید عالیشاه نیز گفت: واقعا این محرومیت جالب بود و به من در حین جلسه با تلفن اطلاع دادند. مصاحبه‌ای که عالیشاه انجام داد دقیقا توسط کارشناسان و مفسرین داوری تایید شد که یک پنالتی برای پرسپولیس در دیدار مقابل گل‌گهر گرفته نشد. به نظر شما با این اشتباهات بازیکن باید محروم شود یا داور؟ همه این موارد به جایی برمی‌گردد که یک افکاری وجود دارد که دوست ندارد پرسپولیس روند خوب خودش را ادامه بدهد

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر