کد خبر: 20698
A

نستا: در فوتبال ۲ بار کشته شدم!

مدافع سابق میلان و ایتالیا از شکست های تلخ خود در فوتبال گفت و از کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی که داشته است تمجید کرد.

نستا: در فوتبال ۲ بار کشته شدم!

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران و به نقل از توتواسپورت، آلساندرو نستا یکی از بهترین مدافعان تاریخ فوتبال ایتالیا و جهان در حال حاضر هدایت تیم میامی را در آمریکا بر عهده دارد. این باشگاه را پائولو مالدینی مدیریت می‌کند تا زوج سابق ایتالیا و میلان الان در لیگ امریکا در کنار هم بازی کنند. 

الکساندر نستا درباره موضوعات مختلفی به صحبت پرداخت که در زیر می آید:

بدترین خاطره فوتبالی:

دو اتفاق در تاریخ فوتبال من را کشت. یک بار در فینال یورو ۲۰۰۰ بود که برابر فرانسه شکست خوردیم و در وقت‌های اضافه دروازه ما باز شد و خیلی از آن شکست ناراحت شدیم طوری که فکر کردم دیگر نمی‌توانم فوتبال بازی کنم. یک بار هم در استانبول و بازی برابر لیورپول که قهرمانی را از دست دادیم. این دو خاطره تلخ برای من در فوتبال بوده است. بعد از این شکست ۶ الی ۷ ماه طول کشید تا به خودم بیایم.

بهترین بازیکن جهان:

من هم برابر مسی و هم برابر کریستیانو رونالدو بازی کردم ولی واقعا رونالدو نازاریو چیز دیگری بود. او فوق العاده بود و بازی برابر او خیلی سخت بود. 

بهترین مربی:

از نظر من کارلو آنچلوتی بهترین مربی جهان است. ۸ سال خیلی خوب با او در میلان داشتم و او مثل یک پدر با من رفتار کرد. او یک حرفه ای به تمام معنا است و رفتار خیلی خوبی دارد و همیشه بازیکنان از اینکه زیر نظر او بازی می کنند خوشحال هستند چون می دانند که کارشان دیده می شود. 

فرانچسکو توتی: 

وقتی ۸ سال سن داشتم برابر توتی قرار گرفتم که او نیز تقریبا هم سن من بود. از همان زمان هم توتی، توتی بود. شماره ۱۰ را پوشیده بود و برابر هم قرار گرفته بودیم. من در لاتزیو بودم و او نیز در رم بود. هنوز آن بازی را به یاد دارم که او چطور همه را در مرکز زمین می زد. توتی شخصیت بزرگی داشت و از همان کودکی می توانستیم این را بفهمیم. او بازیکن بزرگی است که خدمات زیادی به فوتبال ایتالیا کرده است. شاید او بعد از پایان فصل فوتبال بازی نکند ولی اسطوره ها از بین نمی روند و همیشه در خاطرات هستند. 

زلاتان ایبراهیموویچ:

درباره او چه می توان گفت: یک هیولای واقعی که فکر کنم بیش از ۲ پا دارد. خیلی ناراحت هستم او الان مصدوم است. نوع فوتبال او طوری است که فکر نمی کنید ۳۵ سال سن دارد. زلاتان به معنای واقعی یک پدیده است و بازیکنی مثل او ندیدم. او از نظر فیزیکی بسیار قدرتمند است.

هند: 

بازی در لیگ هند شرایط خودش را دارد و قطعا از نظر کیفی آن چیزی نیست که شما انتظار دارد ولی تجربه‌ای بود که به دست آوردم. در هند رقابت‌های لیگ ۲ ماه فقط طول می‌کشد و بازی‌ها فشرده برگزار می‌شود و شرایط خاص خودش را دارد. یک بار ماتراتزی من را صدا زد و به فرودگاه رفتیم ولی هواپیما پیدا نکردیم. او تاکسی گرفت و سوار شدیم. در مسیر راه الانو یک بازیکن معروف دیگر که در هند بازی می‌کرد نیز سوار بر ماشین شد و همان موقع دید مار بزرگی در ماشین است مار به او نزدیک شد و او را زد. او فریاد زد و پیاده شد و روی آسفالت افتاد و دستانش زخم شده بود. آنجا هند بود و شرایط خودش را داشت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر