کد خبر: 22393
A
نشست خبری لیگ جهانی والیبال- ایتالیا

اظهار نظر سرمربی تیم‌های ملی والیبال ایتالیا، برزیل و لهستان

نشست خبری مربیان حاضر در لیگ جهانی والیبال برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، لورنزو بلنجینی سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در لیگ جهانی برابر ایران گفت: مهم ترین چیز در این مسابقه‌ها ذهنیت و رویکرد بازیکنان است. همانطور که می‌دانید در ترکیب تیم ملی کنونی ایتالیا بازیکنان جوانی وارد شده‌اند و از طرفی بازیکنان مطرحی هم در این مسابقه‌ها غایب هستند چون خسته بوده و نیاز به استراحت داشتند.

سرمربی تیم ملی ایتالیا ادامه داد: پس بازیکنان جدید و جوان تیم باید از این فرصت پیش آمده نهایت استفاده را ببرند و توانایی های خود را نشان داده و معنای کار گروهی و تیمی را درک کنند.

او در پایان گفت: به دلیل اهمیت و سختی بالای این مسابقات می‌توان سطح حرفه‌ای این مسابقات را دستاویزی برای به کارگیری تاکتیک و مهارت های بالاتر دانست.

دجورجی: برزیل فقط کمی از ما بهتر است

فردیناندو دجورجی سرمربی تیم ملی لهستان هم که در اولین بازی خود به مصاف برزیل می‌رود گفت: با اینکه می‌دانم بازی فردا آسان نخواهد بود و در گروه آسانی نیز قرار نگرفته ایم اما فرصت خوبی است که تاکتیک‌های جدید، مهارت‌ها و تمریناتی که داشته‌ایم در اینجا پیاده کنیم و تلاش خود را خواهیم کرد تا رشد و ترقی سطح والیبال خود را نشان دهیم.

او در پایان صحبت‌هایش با خنده گفت: برزیل کمی و فقط کمی بهتر از تیم ماست.


دال زوتو: انتظارات از برزیل بالاست

دال زوتو، سرمربی تیم ملی برزیل نیز در این نشست خبری گفت: خوشحالیم از اینکه در پیزارو هستیم و در اینجا همانند کشور خود احساس راحتی می کنیم. بعد از المپیک تغییراتی را در تیم ملی اعمال کردیم.

وی درباره رزنده سرمربی سابق تیم ملی برزیل گفت: سرمربی سابق تیم هم با اینکه هدایت تیم را بر عهده ندارد اما دائما به عنوان مشاوره با تیم ملی همکاری می کند و هنوز هم نقش مهمی را در تیم ملی ایفا می کند.

دال زوتو افزود: همه، تیم برزیل را بسیار قدرتمند می دانند و انتظارات از این تیم بسیار بالاست، ما هم برای بهتر ماندن تلاش خواهیم کرد تا به انتظارات مردم احترام بگذاریم. می‌دانیم که سطح مسابقات بالاست و برای اینکه موفق شویم باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا اهداف خود را محقق کنیم.

سرمربی تیم ملی برزیل خاطرنشان کرد: بازیکنان جدیدی به تیم ملی برزیل ملحق شدند که بازی برایشان در این مسابقات می‌تواند تجربه بسیار خوبی به شمار آید و البته چالش بسیار بزرگی را نیز پیش رو خواهند داشت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر