کد خبر: 25892
A

وزیر ورزش: درموضوع حق پخش تلویزیونی سیاست برد - برد را دنبال می کنیم

وزیر ورزش و جوانان روز چهارشنبه اظهار امیدواری کرد به زودی در باره موضوع حق پخش تلویزیونی رقابت های لیگ برتر فوتبال به نتیجه برسیم. وی گفت: سیاست وزارت ورزش در این زمینه سیاست برد - برد است.

وزیر ورزش: درموضوع حق پخش تلویزیونی سیاست برد - برد را دنبال می کنیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران به نقل از فدراسیون فوتبال، مسعود سلطانی ‌فر گفت: باید از ظرفیت درآمدی حق پخش تلویزیونی لستفاده کرد، زیرا هم صداو سیما و هم ورزش کشور از آن سود می برد که این همان راهبرد برد -‌ برد است.
وی به مذاکرات خود در این باره با رئیس رسانه ملی در حاشیه نشست های هیات وزیران اشاره کرد و افزود: پرداخت و استفاده بخش ورزش از امتیاز حق پخش تلویزیونی و منابع آن به معنای کم کردن از درآمدهای سازمان صدا و سیما نیست.
وزیر ورزش و جوانان ادامه‌ داد: ورزش به ویژه فوتبال شرایط و ظرفیتی دارد که اگر با یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشیم درآمد هر دو نهاد افزایش می یابد و باید از این ظرفیت استفاده کرد.
سلطانی فر اظهارداشت : علی عسگری رئیس سازمان صدا و سیما رویکرد خوبی به این مساله دارد. در جلسات برگزار شده چارچوب توافق نامه ‌ای را تنظیم کردیم که فکر می‌ کنم به ‌زودی آن را امضا کنیم.
وی افزود: در این توافق‌ نامه نوع همکاری‌ های کلی ما مشخص می ‌شود و در ادامه کارگروه‌ها و هیات‌های اجرایی مراحل اجرای کار را مشخص می‌ کنند و تا با شروع لیگ به بتوانیم به یک همگرایی برسیم و نیازی نباشد از ابزارهای قدرتی خود استفاده کنیم.
وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: به نظرم این بلوغ تصمیم‌ گیری در نزد سازمان صدا و سیما و وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال ایجاد شده است تا هر چه‌ زودتر راجع‌ به حق پخش به جمع‌ بندی برسیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر