کد خبر: 27664
A

صادق‌زاده: با وجود آسیب دیدگی طلای مکزیک را می‌گیرم

دارنده مدال برنز وزنه‌برداری در بازی‌های پارالمپیک ریو، گفت‌: با وجود آسیب دیدگی کتفم، تمام تلاشم بر این است تا با رکوردشکنی در مسابقات جهانی مکزیک به مدال طلا دست پیدا کنم.

صادق‌زاده: با وجود آسیب دیدگی طلای مکزیک را می‌گیرم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، علی صادق‌زاده، وزنه‌بردار ۱۰۷ کیلوگرم تیم‌ ‌ملی معلولان در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از وضعیت خود برای شرکت در مسابقات وزنه‌برداری جهان مکزیک، اظهار کرد: برای این که بتوانم با آمادگی خوبی راهی مکزیک شوم، از پایان اردوی پنجم سعی کردم کار فیزیوتراپی خود را آغاز کنم تا وضعیت کتف آسیب دیده خود را قبل از اعزام به مسابقات جهانی بهبود ببخشم. البته در حال‌ حاضر آسیب‌دیدگی‌ام بهبود پیدا کرده و امیدوارم تا زمان اعزام به حالت ایده‌آل برسد.

او یکی از مشکلات خود را نبود فیزیوتراپ در اردوی پایانی تیم‌ ‌ملی وزنه‌برداری معلولان عنوان کرد و گفت‌: متاسفانه چون اردوی پایانی در کارخانه الیاف واقع در شهریار برگزار می‌شود و مسافت زیادی را برای بازگشت به تهران برای انجام کار فیزیوتراپی باید طی کنم، مشکلات زیادی برای من و سایر وزنه‌بردارانی که دچار آسیب‌دیدگی‌ در جریان تمرینات می‌شوند، ایجاد می‌کند که امیدوارم فدراسیون هر چه‌ سریع‌تر این مشکل را بر طرف کند و در کنار پزشک تیم و ماساژور از وجود یک فیزیوتراپ نیز برخوردار شویم تا در شرایط بهتری خود را برای مکزیک آماده کنیم.

صادق‌زاده در ادامه‌ با بیان این که به دنبال رکوردشکنی و کسب بهترین نتیجه‌ در مکزیک هستم، خاطرنشان کرد: با وجود آسیب‌دیدگی‌، تمام تلاشم بر این است تا خود را برای کسب مدال طلا مسابقات جهانی مکزیک آماده کنم و اگر شرایط برای زدن بهترین وزنه‌ در مکزیک فراهم شود، به دنبال آن هستم تا رکوردی بهتر از ۳۵ کیلوگرم را به ثبت برسانم و مدال برنز ریو را تبدیل به نقره یا طلا کنیم. البته همه چیز بستگی به وضعیت آسیب‌دیدگی‌ کتفم دارد و این که تا زمان اعزام چقدر به شرایط ایده‌آل رسیده باشم تا در مکزیک به بهترین نتیجه‌ ممکن دست پیدا کنم.

دارنده مدال برنز وزنه‌برداری در پایان تصریح کرد: چون در مسابقات جهانی مکزیک، نفرات اول تا سوم سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را دریافت می‌کنند، امیدوارم جزو وزنه‌بردارانی باشم که ضمن رکوردشکنی، سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را نیز کسب کنم.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر