کد خبر: 28000
A

سلطانی‌فر: استعفایی از قریب به دستم نرسیده است/ بنا ندارم جواب کسی را بدهم

وزیر ورزش و جوانان در رابطه با موضوعات مختلف ورزش صحبت کرد:

سلطانی‌فر: استعفایی از قریب به دستم نرسیده است/ بنا ندارم جواب کسی را بدهم

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه نمایشگاه بین المللی تجهیزات ورزشی، در این باره گفت: کیفیت کار تولیدکنندگان باید به نحوی باشد که با نمونه‌های خارجی هم به لحاظ کیفیت و هم از لحاظ قیمت بتوانند رقابت کنند و فکر می‌کنم که باید یک حمایت جدی تری از تولید کنندگان داخلی از جهت تسهیلاتی که باید در اختیارشان قرار گرفته شود و حمایت‌هایی که شود، انجام شود.  برخی از آنها عنوان می‌کردند که مشکلاتی در زمینه مسائل مالیاتی دارند که با آقای پازوکی صحبت کرده‌ایم و به اتفاق این مسائل را پیگیری می‌کنیم. امیدوارم بتوانیم آنها را حل و فصل کنیم به نحوی که ان‌شاء‌الله تولید کنندگان داخلی بتوانند توانمند شوند و شرایطی به وجود آید کهبتوانند ان‌شاء‌الله نیازهای بخش ورزش قهرمانی و همگانی کشور را تامین کنند.

او ادامه داد: واقعا من این ظرفیت را در صنعت کشور می بینم  که بتواند تولید کننده لوازم ورزشی مناسبی باشد  که هم از نظر کیفیت و هم از لحاظ قیمت با تولیدات خارجی رقابت کند  و تولید داشته باشد. انتظارم این است که باشگاه‌های خصوصی و هچنین بخش‌های دولتی از تولیدات بخش داخلی استفاده کنند که ان‌شاء‌الله با این حمایت بتوانیم باعث رشد آن شویم.
او در پاسخ به این سوالی در مورد استعفای قریب از هیات مدیره استقلال، گفت‌: استعفایی از قریب از قریب ندیده‌ام و به دستم نرسیده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر