کد خبر: 31472
A

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال زنان / فاصله سه امتیازی بم با دیگر مدعیان

هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال زنان کشور با انجام 6 دیدار در تهران و شهرستان ها پیگیری شد تا شهرداری بم با باخت دیگر مدعیان همچنان با فاصله 3 امتیاز در صدر جدول این رقابت ها جا خوش کند.

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال زنان / فاصله سه امتیازی بم با دیگر مدعیان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، از فدراسیون فوتبال، در مهم ترین دیدار این هفته که در شهر اصفهان برگزار شد دو تیم صدر جدولی شهرداری بم و سپاهان اصفهان مقابل هم به میدان رفتند که در این دیدار دختران بمی توانستند حریف مددعی اصفهانی را با نتیجه 4 بر صفر شکست داده و با کسب سه امتیاز این بازی همچنان در صدر جدول بمانند.
در ادامه این رقابت ها تیم راه یاب ملل سنندج که رده سوم جدول فوتبال زنان را در اختیار دارد در ایلام به مصاف پالایش گاز این شهر رفت و نتیجه را دو بر چهار به حریف خود واگذار کرد تا امتیازی از این بازی نگرفته و شانس خود برای صعود به صدر جدول را از دست دهد.
نتایج کامل دیدارهای هفته چهارم رقابت های لیگ برترفوتبال زنان به شرح زیر است :
- آذرخش تهران 5 - همیاری آذربایجان غربی یک
- پالایش گاز ایلام 4- راه یاب ملل سنندج 2
- سپاهان اصفهان صفر - شهرداری بم 4
- خیبر خرم آباد صفر - شهرداری سیرجان 12
- ذوب آهن اصفهان 4 - استقلال خوزستان 0
- پارس جنوبی بوشهر 3 - نماینده فارس صفر
براساس نتایج هفته چهارم لیگ برتر در حال حاضر پس از تیم شهرداری بم که با 12 امتیاز صدر جدول این رقابت ها را در اختیار دارد ، تیم شهرداری سیرجان با پیروزی برابر خیبر خرم آباد و با کسب سه امتیاز این دیدار در مجموع با 9 امتیاز و تفاضل گل بیشتر در جایگاه دوم قرار گرفت تا تیم های سپاهان اصفهان و راه یاب ملل سنندج به ترتیب با یک پله سقوط در رده سوم و چهارم جدول بایستند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر