کد خبر: 31512
A

ابهام در مورد حضور ایسکو در شهرآورد مادرید

تیم رئال مادرید در حالی شنبه آینده در شهرآورد مادرید به مصاف اتلتیکو می رود که حضور «ایسکو» به علت مصدومیت در دیدار اسپانیا در پرده ابهام قرار دارد.

ابهام در مورد حضور ایسکو در شهرآورد مادرید
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به گزارش روز یکشنبه تارنمای خبری گل، این مهاجم 25 ساله در دیدار تیم ملی فوتبال اسپانیا مقابل کاستاریکا مصدوم شد. اسپانیا در این دیدار دوستانه با نتیجه پنج بر صفر به برتری رسید. ایسکو در این بازی از ناحیه پا مصدوم شد و حالا حضور او در شهرآورد مادرید در پرده ابهام قرار گرفته است.
ایسکو در دقیقه 65 تعویض شد و در بازی دوستانه اسپانیا مقابل روسیه میزبان جام جهانی نیز غایب است. ستاره رئال اردوی تیم اسپانیا را ترک کرد و همراه این تیم به سن پطرزبورگ نرفت. او به جای آن به مادرید بازگشت تا تحت درمان تیم پزشکی باشگاه قرار گیرد.
سرمربی اسپانیا در مورد ایسکو گفت ستاره رئال یکی از بهترین بازیکنان جهان است.
شاگردان «زین الدین زیدان» روز شنبه آینده به مصاف اتلتیکو مادرید می روند. رئال امیدوار است با پیروزی در این دیدار فاصله خود را با بارسلونا صدرنشین لالیگا کاهش دهد. هر دو باشگاه مادریدی 23 امتیازی هستند و بارسا با 31 امتیاز از 11 بازی در صدر جدول ایستاده است.
مصدومیت ایسکو در حالی است که «گرت بیل» و «کیلور ناواس» دو بازیکن کلیدی رئال هم به علت آسیب دیدگی در شهرآورد مادرید بازی نخواهند کرد.
«آلوارو موراتا» ملی پوش اسپانیا ابراز امیدواری کرد که مصدومیت ایسکو طولانی نباشد. وی گفت: مصدومیت او جزیی است. امیدواریم هر چه زودتر به میادین فوتبال بازگردد.
موراتا افزود: ایسکو یک پدیده واقعی است.
ایسکو در فصل کنونی در 11 بازی لالیگا شرکت کرده و چهار گل برای کهکشانی ها به ثمر رسانده است.
ورزشی**1584**1368
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر