کد خبر: 31734
A

استقلال از شکست برابر منتخب کیش گریخت

تیم فوتبال استقلال تهران دوشنبه شب و در جریان یک دیدار تدارکاتی، با گل دقایق پایانی «عظیم گوک» از شکست برابر منتخب کیش گریخت.

استقلال از شکست برابر منتخب کیش گریخت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، ؛ در این دیدار که در زمین شماره یک مجموعه ورزشی المپیک کیش برگزار شد، تیم استقلال به لطف گلزنی گوک در دقیقه 3+90 به نتیجه تساوی یک بر یک برابر منتخب کیش دست پیدا کرد.
«مهدی مناری زاده» در دقیقه 77 از روی نقطه پنالتی با گشودن دروازه مهدی رحمتی سنگربان استقلال، برای تیم منتخب کیش گلزنی کرد و گوک در دقیقه 3+90 برای استقلال گلزنی کرد تا این بازی دوستانه به تساوی یک بر یک بکشد.
این در حالی است که «سجاد شهباززاده» در دقیقه 12 بازی پنالتی که به سود تیمش گرفته شده بود را به هدر داد.
«وینفرد شفر» سرمربی تیم استقلال تهران در این دیدار از ترکیب مهدی رحمتی، عظیم گوک، پادوانی، آرمین سهرابیان، خسرو حیدری، داریوش شجاعیان، یعقوب کریمی، امید نورافکن، محمدجواد محمدی، بهنام برزای و سجاد شهباززاده استفاده کرد.
این بازی در چهارمین روز برگزاری اردوی تیم استقلال در جزیره کیش انجام شد و حدود سه هزار هوادار دو تیم از نزدیک آن را تماشا کردند.
«روح الله باقری» دروازه بان تیم منتخب کیش علاوه بر مهار یک ضربه پنالتی در نیمه نخست، موقعیت های مناسبی که بازیکنان استقلال برای گلزنی ایجاد کردند را از آنان گرفت و مانع از گلزنی آنان در این بازی شد.
مهدی قاعدی، فرشید اسماعیلی، فرشید باقری، علی قربانی، میلاد زکی پور و حسن بیت سعید در نیمه دوم برای تیم استقلال به میدان رفته و برای این تیم بازی کردند.
شفر پیش از این دیدار هدف از اردوی کیش را هماهنگی بیشتر بازیکنان و سنجش بازیکنانی همانند برزای عنوان کرده بود.
تیم استقلال تهران که از روز جمعه گذشته تمرینات خود را به مدت یک هفته در جزیره کیش آغاز کرده است ، هم اکنون با 12 امتیاز در رتبه یازدهم جدول لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.
جزیره کیش به دلیل داشتن شرایط آب و هوایی مناسب در این فصل سال و نیز زیر ساختها و امکانات ورزشی لازم همواره مورد توجه اردوهایی تدارکاتی تیم های ورزشی کشور است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر