کد خبر: 32121
A

معاون وزیر ورزش: گلریزان، مراسمی نمادین برای ترغیب مردم جهت کمک به زلزله زدگان است

معاون فرهنگی، آموزش و پژوهشی وزیر ورزش و جوانان،گفت: گلریزان ورزشکاران، مراسمی نمادین برای ترغیب سایر بخش های جامعه و مردم، جهت کمک به حل مشکلات زلزله زدگان غرب کشور است.

معاون وزیر ورزش: گلریزان، مراسمی نمادین برای ترغیب مردم جهت کمک به زلزله زدگان است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، «عبدالحمید احمدی» روز چهارشنبه در حاشیه مراسم گلریزان ورزشکاران برای کمک به زلزله زدگان غرب کشور در جمع خبرنگاران افزود: جامعه ورزش با حضور امروز خود در ورزشگاه شهید شیرودی و اهدا کمک های نقدی و غیر نقدی سعی داشتند بخشی از آلام مردم زلزله زده استان کرمانشاه را مرهم گذاشته و امیدواریم این همدلی جامعه ورزش در سایر نهادها و بخش های دیگر جامعه نیز تسری پیدا کند.
احمدی اظهار داشت: هم اکنون تعدادی از مدیران و مسوولان ورزشی و حتی ورزشکاران و قهرمانان در استان های کرمانشاه و ایلام مستقر شده اند تا بتوانند در کمک به آسیب دیدگان و مجروحان نقش داشته باشند.
معاون وزیر ورزش بیان داشت: جوانان نیز در جمع آوری کمک ها در تهران و نقاط مختلف کشور و حتی مناطق آسیب دیده حضور دارند و در کمک به مردم زلزله زده حضوری فعال داشته اند.
وی ادامه داد: برنامه گلریزان ورزشکاران، مراسمی نمادین و استفاده از ظرفیت های موجود این بخش است تا سایر بخش ها و اقشار مختلف جامعه نیز برای کمک به زلزله زدگان ترغیب شوند.
زمین لرزه ای به بزرگی 7.3 درجه در امواج درونی زمین (ریشتر) 21 آبان ماه غرب کشور و شهرهای مختلف عراق را لرزاند و این زلزله در استان کرمانشاه حوالی «ازگله» در عمق 11 کیلومتری زمین روی داد.
شدت این زمین لرزه به اندازه ای بود که در بیشتر استان ها و برخی کشورهای منطقه نیز احساس شد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر