کد خبر: 32233
A

تیم والیبال شهرداری ارومیه مقابل کاله آمل شکست خورد

تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفتمین دیدار خود در لیگ سی و یکم با نتیجه سه بر یک، مغلوب میزبان خود کاله آمل شد تا چهارمین شکست خود را در این فصل تجربه کند.

تیم والیبال شهرداری ارومیه مقابل کاله آمل شکست خورد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، دیدار هفته هفتم تیم شهرداری ارومیه در لیگ برتر والیبال مردان کشور جام شهید حججی روز چهارشنبه در آمل برگزار شد که در پایان، تیم شهرداری ارومیه با نتیجه سه بر یک مغلوب کاله امل شد.
در ست اول بازیکنان کاله بازی خوبی را آغاز کردند و توانستند این ست را با نتیجه 25 بر 23 از آن خود کنند.
ست دوم درحالی ادامه یافت که بازیکنان تیم شهرداری ارومیه برای جبران ست اول وارد میدان شدند؛ این ست با نتیجه 26 بر 24 به نفع مهمان به پایان رسید.
ست سوم بازیکنان تیم والیبال کاله آمل عزمشان را جذب کردند و توانستند این ست سخت و نفس بر را با نتیجه 31 بر 29 از آن خود کند.
نتایج بازی به ست چهارم کشیده شد، تا اینکه بازیکنان کاله توانست با نتیجه 25 بر 19 این ست را از آن خود کنند و پیروز میدان باشند.
به گزارش ایرنا تیم شهرداری ارومیه در دیدار بعدی خود روز چهارشنبه هفته آینده، یکم آذر ماه جاری با شهرداری تبریز دیدار می کند.
تیم شهرداری ارومیه در 6 دیدار پیشین خود پس از باخت از تیم های ایرانیان گنبد، شمس و بانک سرمایه تهران، تیم سارویه ساری و رعد پدافند کاشان و خاتم اردکان یزد را شکست داده بود و در رده ششم قرار داشت.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر