کد خبر: 32601
A

جودوی گرندپری هلند؛ نوری زاده و رشنونژاد به مدال نرسیدند

دو جودوکار ایران از رسیدن به مدال در نخستین روز رقابت های جودوی گرندپری (جایزه بزرگ) هلند بازماندند.

جودوی گرندپری هلند؛ نوری زاده و رشنونژاد به مدال نرسیدند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، ؛ این مسابقات از امروز (جمعه) با حضور 230 جودوکار از 43 کشور در شهر «دن هاگ» هلند آغاز به کار کرد و تا یکشنبه ادامه خواهد داشت.
در نخستین روز این رقابت ها، «محمد رشنونژاد» و «قاسم نوری زاده» روی تاتامی رفتند که نوری زاده به عنوان پنجمی وزن منهای 66 کیلوگرم رسید.
در وزن منهای 66 کیلوگرم و در حضور 21 جودوکار «قاسم نوری زاده» پس از استراحت در دور نخست، «لئون فیلیپ» از آلمان را ضربه فنی کرد و سپس «وان کرنته» از بلژیک را شکست داد و به نیمه نهایی رسید.
وی در نیمه نهایی مقابل نماینده مغولستان شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند تا در دیدار رده بندی برای کسب مدال رقابت کند.
نوری زاده در رده بندی برابر «اسلام کامتوف» از روسیه ضربه فنی شد و از رسیدن به مدال بازماند و به عنوان پنجمی بسنده کرد.
در این وزن «باشکو» از مغولستان به مدال طلا رسید و «یعقوب شلیموف» از روسیه نقره گرفت.«اسلام کامتوف» از روسیه و «آلبرتو مارتین» از اسپانیا نیز به مدال برنز مشترک دست یافتند.
در وزن منهای 60 کیلوگرم «محمد رشنونژاد» در گام نخست و در مبارزه ای نزدیک مغلوب نماینده کشور میزبان و دارنده عنوان قهرمانی جوانان اروپا شد و از دور رقابت ها کنار رفت.
در این وزن «بیر اوزلو» از ترکیه قهرمان شد و طلا گرفت و «اشلی مک کنزی» از بریتانیا نشان نقره را از آن خود کرد.دو جودوکار از مغولستان هم مدال برنز مشترک را به خود اختصاص دادند.
فردا (شنبه) در دومین روز این مسابقات «مهدی فتحی پور» و «سعید مولایی» روی تاتامی می روند و یکشنبه «رامین صفویه» و «جواد محجوب» مبارزه می کنند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر