کد خبر: 34137
A

لیگ جزیره/ سرمربی آرسنال: نگران بازی با برنلی هستم

«آرسن ونگر» سرمربی تیم فوتبال آرسنال انگلیس با رد خبر موافقت با رفتن «مسعود اوزیل» بازیکن تیم به بارسلونا، گفت، من بیشتر نگران بازی یکشنبه با برنلی در چارچوب رقابت های لیگ جزیره هستم.

لیگ جزیره/ سرمربی آرسنال: نگران بازی با برنلی هستم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به گزارش روز شنبه تارنمای خبری ساکرنت، وی گفت: کسی نمی داند پس از اتمام قرارداد بازیکنان چه پیش خواهد آمد. من در حال حاضر نگران بازی هستیم که قرار است فردا - یکشنبه - برگزار شود.
سرمربی آرسنال افزود: بازیکنان تیم فوتبال برنلی می خواهند خودشان را نشان دهند و خوب عمل کنند. من جز عملکرد این تیم نگرانی دیگری ندارم و باید برنامه های خود را برای این بازی اجرا کنم.
ونگر در رابطه با موافقت اوزیل با انتقال به بارسلونا گفت: خیر، چنین چیزی نیست اما، من چگونه می توانم کنترلی بر این مساله داشته باشم؟ همه بازیکنان عواملی دارند که می توانند با هر کسی صحبت کنند.
بر اساس این گزارش، قرارداد اوزیل با آرسنال تا پایان این فصل به پایان می رسد و او از ژانویه 2018 مجاز به گفت وگو درباره نقل و انتقال در تابستان با باشگاه های خارجی است.
آرسنال در چارچوب رقابت های لیگ برتر جزیره فردا(یکشنبه) به مصاف تیم برنلی می رود. منچسترسیتی با 34 امتیاز صدرنشین این جدول است.
ورزشی**1088
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر