کد خبر: 34141
A

سرمربی بایرن از اعتراض هواداران به افزایش قیمت بلیت دیدار لیگ قهرمانان اروپا حمایت کرد

'یوپ هاینکس'، سرمربی بایرن مونیخ، از اعتراض هواداران بایرن به افزایش قیمت بلیت بازی برابر آندرلشت در چارچوب رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا حمایت کرد.

سرمربی بایرن از اعتراض هواداران به افزایش قیمت بلیت دیدار لیگ قهرمانان اروپا حمایت کرد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به نقل از پایگاه خبری گل، هاینکس در آستانه بازی تیمش مقابل بروسیا مونشن‌ گلادباخ، گفت: اگر واقعا قیمت بلیت 100 یورو بود، هواداران حق داشتند اعتراض کنند.
وی افزود: اگر قرار بود بلیت به این قیمت به فروش برسد، می ‌توانستند به آنها بگویند در خانه بمانند؛ زیرا به حمایت آنها نیازی ندارند. من ضمن اعلام همبستگی با هواداران معترض، از کار آنها حمایت می ‌کنم.
هاینکس خاطر نشان کرد: با تعدیل قیمت بلیت‌ موافقم. ما به هواداران نیاز داریم. بازی بدون حضور هواداران سخت و عذاب‌ آور است.
سرمربی بایرن‌ مونیخ درباره بازی امروز(شنبه) با گلادباخ در هفته سیزدهم بوندس‌ لیگای آلمان، گفت: نقاط ضعف و قدرت این تیم را می ‌شناسیم و با حداکثر توان برای تداوم روند پیروزی‌ ها و حفظ صدرنشینی در بوندس لیگا وارد میدان می‌ شویم.
بایرن مونیخ در بازی چهارشنبه شب برابر آندرلشت 2 بر 1 به پیروزی رسید. بایرن به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر