کد خبر: 34243
A

لیگ برتر فوتبال؛ تساوی پارس جنوبی و پرسپولیس در نیمه نخست

نیمه نخست دیدار حساس تیم های پارس جنوبی جم و پرسپولیس در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال با تساوی صفر بر صفر همراه شد.

لیگ برتر فوتبال؛ تساوی پارس جنوبی و پرسپولیس در نیمه نخست
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، از ساعت 15 امروز (شنبه) در حساس ترین دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، تیم های مدعی پارس جنوبی و پرسپولیس تهران در حضور بیش از 12 هزار تماشاگر ورزشگاه تختی جم و با قضاوت «اشکان خورشیدی» به مصاف هم رفته اند.
حساسیت بالا سبب شد تا در دقایق ابتدایی بازیکنان دو تیم بیشتر به محک زدن حریف پرداخته و ابتدا به فکر بسته نگه داشتن دروازه خود باشند.
هرچند در ادامه بازیکنان پرسپولیس مالکیت بیشتری بر توپ و میدان داشتند، اما پارس جنوبی اجازه خودنمایی و گلزنی به مدافع عنوان قهرمانی را نداد تا در نهایت نیمه نخست این دیدار حساس گلی در برنداشته باشد.
در نیمه نخست «حسین پورامینی» از پارس جنوبی و «وحید امیری» و «محسن مسلمان» از پرسپولیس با دریافت کارت زرد از سوی داور جریمه شدند.
*ترکیب پارس جنوبی:
محسن فروزان، حامد نورمحمدی، مایکل اومانیا، فرشاد محمدی‌مهر، میثم تیموری، میثم نقی‌زاده، حسین پورامینی، مهدی زبیدی، علی دشتی، احسان تاییدی و ابراهیم صالحی
*ترکیب پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، محسن ربیع خواه، محسن مسلمان، وحید امیری، علی علیپور و گادوین منشا
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر