کد خبر: 34256
A

جشن سرخ در دقیقه 96/ شاهکار «محسن فروزان»

تیم فوتبال پرسپولیس تهران دیدار سرنوشت ساز مقابل پارس جنوبی را در حالی با گل دقیقه 96 «شایان مصلح»به سود خاتمه داد، که «محسن فروزان» دروازه بان پارس جنوبی یک ضربه پنالتی را از دست داد.

جشن سرخ در دقیقه 96/ شاهکار «محسن فروزان»
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، امروز (شنبه) در حساسترین دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، تیم های مدعی پارس جنوبی و پرسپولیس تهران در حضور بیش از 12 هزار تماشاگر ورزشگاه تختی جم و با قضاوت «اشکان خورشیدی» به مصاف هم رفتند که این رقابت با پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی به پایان رسید.
با این نتیجه، پارس جنوبی با هدایت «مهدی تارتار» دومین باخت متوالی را متحمل شد و با 25 امتیاز به رتبه دوم سقوط کرد و پرسپولیس با 27 امتیاز صدرنشین شد.این در حالی است که پرسپولیس یک بازی کمتر انجام داده است.
حساسیت بالا سبب شد تا در دقایق ابتدایی بازیکنان دو تیم بیشتر به محک زدن حریف پرداخته و ابتدا به فکر بسته نگه داشتن دروازه خود باشند.
هرچند در ادامه بازیکنان پرسپولیس مالکیت بیشتری بر توپ و میدان داشتند، اما پارس جنوبی اجازه خودنمایی و گلزنی به مدافع عنوان قهرمانی را نداد تا در نهایت نیمه نخست این دیدار حساس گلی در برنداشته باشد.
در نیمه دوم هم پرسپولیس بر روند بازی تسلط داشت، اما در دقیقه 65 و در ضد حمله ای سریع تیم پارس جنوبی صاحب ضربه پنالتی شد.در این صحنه «علیرضا بیرانوند» مهاجم میزبان را با خطا متوقف کرد.
«محسن فروزان» دروازه بان پارس جنوبی در کمال ناباوری پشت ضربه پنالتی ایستاد و توپ وی با بدشانسی به هر دو دیرک عمودی برخورد کرد و راهی به دروازه پیدا نکرد تا همچنان بازی بدون گل باشد.
در دقیقه 72 «فرشاد احمدزاده» پس از حدود دو ماه دوری از میادین به جای «وحید امیری» به میدان آمد تا شاید گره گشای پرسپولیس باشد.
در دقیقه 96 و در حالی که همگان در انتظار سوت پایان بازی بودند، «شایان مصلح» که تنها لحظاتی از حضورش در میدان به عنوان بازیکن تعویضی می گذشت دروازه پارس جنوبی را گشود تا پرسپولیس سه امتیاز طلایی این بازی را از آن خود کند.
*ترکیب پارس جنوبی:
محسن فروزان، حامد نورمحمدی، مایکل اومانیا، فرشاد محمدی‌مهر، میثم تیموری، میثم نقی‌زاده، حسین پورامینی، مهدی زبیدی(ارسلان مطهری)، علی دشتی(مجید علیاری)، احسان تاییدی(آلویس نانگ) و ابراهیم صالحی
*ترکیب پرسپولیس:
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر