کد خبر: 34335
A

چشمی: تفاوتی ندارد در کدام پست بازی کنم/بدشانسی های استقلال

بازیکن ملی پوش تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به اینکه هر پستی کادر فنی بخواهد بازی خواهد کرد، گفت: در این فصل با بدشانسی های زیادی روبه رو شده ایم.

چشمی: تفاوتی ندارد در کدام پست بازی کنم/بدشانسی های استقلال
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، «روزبه چشمی» امروز (شنبه) پس از برتری دو بر صفر استقلال مقابل گسترش فولادتبریز در جمع خبرنگاران، تصریح کرد: تمامی تیم ها مقابل استقلال با روشی بسته و تدافعی به میدان می آیند و این مساله کار را سخت می کند.
وی با اشاره به بدشانسی های تیمش، گفت: اگر در بازی مقابل سیاه جامگان کمی شانس داشتیم به راحتی به پیروزی می رسیدیم و امروز هم چند موقعیت خوب را از دست دادیم.
چشمی ادامه داد: خدا را شکر که دیدار امروز را با برتری به اتمام رساندیم و باید همین روند را ادامه بدهیم و به جایگاه واقعی برسیم.
وی در موررد عملکرد ضعیف مهاجمان استقلال در فصل جاری، عنوان کرد: مهاجمان ما از جان مایه می‌گذارند و به خوبی موقعیت ایجاد می‌کنند، اما متأسفانه نمی‌توانند از این فرصت‌ها استفاده کنند که این مساله از بدشانسی است.
چشمی گفت: مطمئن باشید با اتمام این دوران، مهاجمان استقلال روی نوار گلزنی قرار می گیرند و شرایط استقلال متفاوت می شود.
وی در مورد بازی کردن به عنوان مدافع، گفت: تابع تصمیمات کادر فنی هستم.در دیدار گذشته در میانه میدان بازی کردم و امروز در خط دفاعی و مهم برایم برآورده کردن خواسته کادر فنی است.
این بازیکن در مورد شرایطش در تیم ملی و قرعه کشی جام جهانی، توضیح داد: امیدوارم در بهترین گروه قرار بگیریم و نمایش خوبی در این رویداد مهم داشته باشیم. همه تلاش می کنند تا تیم ایران برای نخستین بار از مرحله گروهی صعود کند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر