کد خبر: 35486
A

سرمربی تیم فوتبال روسیه:بازی های تیم ما بطور تصاعدی در جام جهانی دشوار می شود

استانیسلاو چرچسوف سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه به هم گروه شدن با عربستان ، مصر و اروگوئه در جام جهانی اشاره کرد و گفت: بازی نخست با عربستان سعودی است و بازی ها دیگر بطور تصاعدی دشوار خواهدشد.

سرمربی تیم فوتبال روسیه:بازی های تیم ما بطور تصاعدی در جام جهانی دشوار می شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، چرچسوف پس از برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی 2018 گفت: در مورد هیچ یک از این تیم ها شناخت کامل ندارم و تاکنون به مصاف آنها نرفته ایم.
شبکه دوم تلویزیون دولتی روسیه به نقل از سرمربی تیم ملی این کشور افزود: فقط برخی از بازیکنان تیم ملی فوتبال مصر را می شناسم. تنها چیزی که به فکرم می رسد این است که بازی ها بطور تصاعدی دشوار و شاید این امتیاز کوچکی برای تیم ملی فوتبال روسیه باشد.
چرچسوف با یادآوری اینکه تیم روسیه نخستین بازی خود را در جام جهانی 2018 روز 14 ماه ژوئن (24 خرداد ماه 97) با عربستان سعودی انجام خواهد داد، افزود: با خوان آنتونیو پیسی سرمربی پیشین شیلی که به تازگی هدایت تیم عربستان را برعهده گرفته صحبت کردم.
وی ادامه داد: با تیم عربستان سعودی آشنا نیستم باید دید چگونه بازی می کنند، با سرمربی این تیم دیروز و امروز کلی صحبت کردیم.
وی در همین حال اروگوئه هم گروه تیم روسیه را تیمی قدرتمند خواند و برای انجام بازی دوستانه با این تیم ابراز علاقه کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه گفت: زمانی که مشخص شد اروگوئه هم گروه تیم ما شده است، خنده ام گرفت زیرا پیشتر تقاضای انجام بازی دوستانه کرده بودند اما موافقت نکرده بودیم. گویا ما را تعقیب و سرانجام به آن دست یافتند.
جام جهانی 2018 فوتبال به میزبانی روسیه از 24 خرداد سال 97 در مسکو، سن پترزبورگ، سوچی، قازان، ولگاگراد، یکاترینبورگ، نیژنی نووگراد، سارانسک، سامارا و راستف نادانو آغاز می شود.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر