کد خبر: 35488
A

دایی: ایران حریف دست و پا بسته ای نخواهد بود

«علی دایی» کاپیتان و سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به گروه دشوار تیم کشورمان در جام جهانی 2018، گفت: یقین دارم که ایران حریف دست و پای بسته ای برای پرتغال و اسپانیا نخواهد بود.

دایی: ایران حریف دست و پا بسته ای نخواهد بود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، مراسم قرعه کشی جام جهانی 2018، امشب (جمعه شب) برگزار شد و تیم ملی ایران در گروه B با تیم های مطرح پرتغال، اسپانیا و مراکش رقابت خواهد کرد.
«علی دایی» که از میهمان ویژه فیفا در این مراسم در مسکو بود، در خصوص قرعه کشی، عنوان کرد: سخت ترین گروه ممکن نصیب تیم ایران شد. اسپانیا از بهترین تیم های جهان محسوب می شود و پرتغال قهرمان اروپا است. مراکش نیز در سال های اخیر در قاره آفریقا یکی از بهترین تیم ها است و بازیکنانش در تیم های معتبر اروپایی بازی می کنند.
وی افزود: از تمام قرعه های دوره های گذشته که در جام جهانی حضور داشتیم، امسال با قرعه دشواری تری مواجه شدیم و به نظرم مراکش را هم نباید دست کم گرفت، چرا که فوتبال بسیار خوبی ارائه می کند.
دایی با اشاره به اینکه تیم ایران در این چند سال با «کارلوس کی روش» رشد کرده است، اظهار داشت: یقین دارم تیم ایران حریف دست و پا بسته ای برای بزرگان نخواهد بود.
سرمربی فعلی تیم سایپا با اشاره به اینکه در حین قرعه کشی به «مهدی مهدوی کیا» اعلام کرد که ایران با پرتغال و اسپانیا همگروه می شود، توضیح داد: ای کاش این پیش بینی ام درست رقم نمی خورد.
دایی افزود: آغاز کار ما در جام جهانی 2018 در دیدار با مراکش یک شانس خوب است تا بتوانیم با کسب نتیجه مناسب، انگیزه ها را بالا ببریم.
وی باتمجید از برگزاری منظم مراسم قرعه کشی، توضیح داد: مراسم به موقع آغاز و اتمام یافت و بسیار خوب بود.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر