کد خبر: 35632
A

افسوس زیدان برای فرصت های از دست رفته مقابل اتلتیک بیلبائو

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا پس از تساوی مقابل اتلتیک بیلبائو و از دست رفتن دو امتیاز ارزشمند این دیدار، از ناتوانی شاگردانش در استفاده از فرصت ها ابراز تاسف کرد.

افسوس زیدان برای فرصت های از دست رفته مقابل اتلتیک بیلبائو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به گزارش روز یکشنبه تارنمای خبری «پرس آسوسیشن» انگلیس، شنبه شب در ادامه هفته چهاردهم لالیگای اسپانیا و در دیداری مهم تیم اتلتیک بیلبائو در «سن مامس» میزبان تیم مدعی رئال مادرید بود. این دیدار با وجود هیجان بالا و حملات متعدد از سوی هر دو تیم، گلی در برنداشت.
رئال مادرید که با وجود توقف بارسلونا، بهترین فرصت را برای کاهش اختلاف امتیاز با کاتالان ها داشت با تساوی بدون گل در این دیدار 28 امتیازی شد و به رتبه چهارم لالیگا سقوط کرد.
رئال می توانست با پیروزی فاصله خود را با بارسلونا صدرنشین لالیگا به شش امتیاز کاهش دهد. کریستیانو رونالدو و کریم بنزما که در فصل کنونی لالیگا در مجموع چهار گل زده اند، باز هم موفق به گلزنی نشدند تا رئال به چهارمین تساوی در این دوره از رقابت ها دست یابد.
زیدان تاکید کرد که نگران مشکل گلزنی تیم خود نیست، اما اذعان کرد که این مشکل تنها علت از دست دادن پیروزی بود.
وی گفت: من از عملکرد تیم بسیار راضی هستم و از گل نزدن بسیار ناامید هستم.
سرمربی رئال گفت: می دانیم که فرصت داشتیم. همه کار کردیم، اما در نهایت گل نزدیم. ما خیلی خوب بازی کردیم، اما توپ نمی خواست درون دروازه برود.
وی گفت: در صورت گلزنی فاصله تیم با بارسلونا کاهش می یافت. ما بسیار شایسته تر از حریف بودیم.
زیدان در پاسخ به سئوالی در مورد نگرانی از گل نزدن تیمش گفت: من نگران نیستم، اما به خاطر بازیکنان ناامید هستم. آنها هم ناامید هستند. این سبک بازی گلزنی را هم بدنبال دارد.
زیدان تیم خود را با همان ترکیبی که در فینال لیگ قهرمانان اروپا بر یوونتوس پیروز شد، مقابل بیلبائو به میدان فرستاد. در حالی که در آن دیدار رئال با نتیجه چهار بر یک به برتری رسید، در بازی شنبه شب به تساوی بدون گل رضایت داد.
وی در مورد تفاوت این دو بازی گفت: فقط نتیجه و نه چیز دیگری. وقتی به این بازی نگاه می کنید نمی توانید بگویید ما بدتر بازی کردیم. مقابل یوونتوس ما چهار گل زدیم و برابر بیلبائو هیچ گلی نزدیم.
 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر