کد خبر: 36344
A

تیراندازی سلاح بادی قهرمانی آسیا/ ناکامی دختران در کسب سهمیه المپیک و مدال

آرمینا صادقیان تیرانداز نوجوان ایرانی که یکی از امیدهای کشورمان برای کسب سهمیه المپیک نوجوانان آرژانتین بود در فینال رقابت های تفنگ 10 متر تیراندازی سلاح بادی قهرمانی آسیا در ژاپن به عنوان هفتمی رسید و از کسب سهمیه المپیک بازماند.

تیراندازی سلاح بادی قهرمانی آسیا/ ناکامی دختران در کسب سهمیه المپیک و مدال
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به گزارش روز شنبه فدراسیون تیراندازی، در دومین روز رقابت های تیراندازی سلاح بادی قهرمانی آسیا در ژاپن، تیم دختران نوجوان ایران با ترکیب آرمینا صادقیان، روژان جلالیان و نازنین زینب جعفری به مصاف حریفان رفتند و در نهایت آرمینا صادقیان موفق به صعود به فینال این رقابت ها شد و جلالیان و جعفری حذف شدند.
صادقیان در فینال و در مصاف با حریفان به مقام هفتم رسید.
رقابت های بخش تفنگ دهمین دوره مسابقات تیراندازی سلاح بادی قهرمانی آسیا امروز پایان یافت و تیم 12 نفره تفنگ ایران توانست یک مدال نقره تیمی در رده جوانان کسب کند و امیرسیاوش ذوالفقاری نیز در رده نوجوانان موفق به کسب سهمیه المپیک نوجوانان شد.
تیم تفنگ ایران در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در دو بخش زنان و مردان با سیده رویا صبح خیز، فاطمه کرم زاده، نجمه خدمتی، الهه احمدی، مه لقا جام بزرگ، نازنین زینب جعفری، مریم شفیعی پور، آرمینا صادقیان، روژان جلالیان، امیر سیاوش ذوالفقاریان، امیر محمد نکونام و علیرضا داود آبادی در این رقابت ها شرکت کرده است.
امروز رقابت های بخش تفنگ پایان یافت و از فردا رقابت های بخش تپانچه آغاز می شود.
دهمین دوره رقابت های تیراندازی سلاح بادی قهرمانی آسیا دردو بخش زنان و مردان و سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از دیروز (17 آذر ماه ) در شهر واکوسایتاما کشور ژاپن آغاز شده و تا 21 همین ماه ادامه دارد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر