کد خبر: 36757
A

پیروزی چلسی، برنلی و کریستال پالاس در لیگ برتر انگلیس

هفته هفدهم از لیگ برتر فوتبال باشگاه های انگلیس با برتری تیم های چلسی، برنلی و کریستال پالاس مقابل حریفان شروع به کار کرد.

پیروزی چلسی، برنلی و کریستال پالاس در لیگ برتر انگلیس
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، بامداد چهارشنبه و در آغاز هفته هفدهم لیگ برتر جزیره، تیم فوتبال چلسی که برای باقی ماندن در جمع مدعیان نیاز مبرمی به کسب پیروزی داشت در زمین تیم هادرسفیلد به برتری روحیه بخش سه بر یک دست یافت.
«باکایوکو»، «ویلیان» و «پدرو» گل های آبی های لندن در این بازی خارج از خانه را به ثمر رساندند تا تیم تحت هدایت «آنتونیو کونته» با کسب 35 امتیاز به جایگاه سوم جدول رده بندی برسد.
در دیگر دیدار، برنلی که در این فصل با عملکرد ایده آل خود موجب شگفتی کارشناسان شده است با یک گل از سد 'استوک سیتی' گذشت تا با 31 امتیاز به رتبه چهارم صعود کند. «بارنز» در دقیقه 89 تنها گل این بازی را به ثمر رساند.
در آخرین بازی، 'کریستال پالاس' در خانه خود و درحالی که تا دقیقه 88 با یک گل از واتفورد عقب بود در نهایت به پیروزی رویایی دو بر یک دست یافت.
«داریل جانمات» در دقیقه چهارم برای واتفورد گلزنی کرد، اما گل های دقایق 88 و 90 «باکاری ساخو» و «جیمز مک آرتور» پیروزی را از آن کریستال پالاس کرد تا این تیم با رساندن جمع امتیازات خود به عدد 14 از قعر جدول رهایی پیدا کند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر