کد خبر: 37734
A

والورده: بارسلونا بر رئال پیروز شد،نه من برابر زیدان/ راه زیادی تا پایان فصل پیش روی ماست

«ارنستو والورده» سرمربی تیم فوتبال بارسلونا، شنبه شب بعد از پیروزی قاطعانه 3 بر صفر تیمش در ال کلاسیکو گفت: این پیروزی تیم بارسلونا برابر رئال مادرید بود و من برابر زیدان به برتری نرسیدم.

والورده: بارسلونا بر رئال پیروز شد،نه من برابر زیدان/ راه زیادی تا پایان فصل پیش روی ماست
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، والورده در نشست خبری بعد از دیدار تیم های رئال مادرید و بارسلونا گفت: خیلی خوشحالم زیرا برابر تیمی قدرتمند و در زمین حریف به برتری رسیدیم؛ امروز روز بارسلونا بود و باید برای این پیروزی خیره کننده به بازیکنانم تبریک بگویم.
وی درباره اینکه آیا پیروزی امروز پیروزی وی بر زیدان بوده است، اظهار داشت: وقتی در چنین دیداری و در جریان بازی شکست می خورید، همه چیز علیه تیم شکست خورده اغراق آمیز می شود؛ در حالی که این پیروزی بارسلونا برابر رئال مادرید بود و نه پیروزی من برابر زین الدین زیدان.
وی با تاکید بر اهمیت پیروزی در ال کلاسیکو افزود: اطمینان دارم که از هم اکنون رئال مادرید برای پیروزی در نیوکمپ و زمین ما تلاش خواهد کرد.
سرمربی بارسلونا درباره اینکه با توجه به اختلاف امتیازات این تیم با سایر تیم ها، سرنوشت قهرمانی در این فصل مشخص شده است، اظهار داشت: ما هنوز در نیمه راه هستیم و راهی طولانی تا پایان فصل باقی مانده است.
والورده درباره بحث های تاکتیکی و تکنیکی ال کلاسیکو گفت: رئال به نحوی بازی را شروع کرد تا بتواند از شکل گیری برنامه های تاکتیکی ما جلوگیری کند و ما برای نزدیک شدن به دروازه آنها باید از فشاری که روی بازیکنان ما ایجاد شده بود، رها می شدیم.
وی ادامه داد: رئال مادرید و بارسلونا تیم های قدرتمندی هستند که بسیار به یکدیگر شباهت دارند و این جزییات است که سرنوشت ال کلاسیکو را رقم می زند.
سرمربی رئال مادرید درباره اینکه آیا رئال شانس قهرمانی را از دست داده است، گفت: هرگز رئال را تیمی مرده نمی دانیم زیرا آنها تا زمانی که 11 نفره در زمین بودند، موقعیت های گل فراوانی را خلق کردند.
والورده توضیح داد در نیمه دوم بدلیل آنکه کنترل بارسلونا بر روی توپ بیشتر شد، شکل بازی این تیم تغییر کرد و این موضوع رمز موفقیت آنها بود.
دیدار رئال مادرید و بارسلونا معروف به ال کلاسیکو بعدازظهر شنبه در ورزشگاه «سنتیاگو برنابئو» برگزار و بارسلونا با نتیجه 3 بر صفر شکستی سنگین را به رقیب سنتی خود تحمیل کرد و فاصله امتیازاتش با تیم میزبان را به 14 امتیاز رساند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر