کد خبر: 38203
A

افتخاری:تعیین کشور میزبان حق طبیعی باشگاه های ایرانی است

«سید رضا افتخاری»مدیر عامل باشگاه استقلال تهران، با بیان اینکه تعیین میزبان حق طبیعی باشگاه های ایرانی است، گفت: فدراسیون فوتبال باید تمام تلاش خود را برای برگزاری دیدار با نمایندگان عربستان در ایران انجام دهد.

افتخاری:تعیین کشور میزبان حق طبیعی باشگاه های ایرانی است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به نقل از باشگاه استقلال، با نزدیک شدن مسابقات لیگ قهرمانان آسیا فدراسیون فوتبال باید همه توان و امکانات خود را به کار گیرد تا مسابقات با نمایندگان باشگاه های عربستانی در ایران برگزار شود.
مدیرعامل استقلال افزود: سال گذشته بر اساس برنامه ریزی کنفدراسیون فوتبال آسیا مسابقه تیم های عربستانی در کشورهای قطر، عمان و امارات برگزار گردید که در نتیجه نمایندگان باشگاه های ایران امتیاز میزبانی را به دلایل واهی از دست دادند و هزینه های زیاد مادی و معنوی را هم متحمل شدند که تا کنون این هزینه ها و خسارت وارده به باشگاه های ایرانی پرداخت نشده است.
افتخاری خاطرنشان کرد: برای تیم های عربستانی فرقی ندارد که در کشورهای یاد شده مسابقه دهند و یا در کشور خودشان زیرا شرایط آب و هوایی هر چهار کشور یکسان می باشد. در صورتیکه راه حلی وجود نداشته باشد و ایران مجبور شود در کشور ثالث مسابقه دهد حق قانونی و طبیعی باشگاه های ایرانی می باشد که کشور میزبان را خودش تعیین کند. بنابر این باشگاه استقلال پیشنهاد می نماید مسابقات تیم استقلال با نمایندگان عربستان در یکی از کشورهای آسیای میانه برگزار شود تا عدالت رعایت شود.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر