کد خبر: 38354
A

آتلیه طهران قم بازی برده را در برابر تأسیسات دریایی واگذار کرد

دو تیم فوتسال آتلیه طهران قم و تأسیسات دریایی در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال کشورمان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه 6 بر 5 به سود تأسیسات دریایی تهران به پایان رسید.

آتلیه طهران قم بازی برده را در برابر تأسیسات دریایی واگذار کرد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، در این دیدار حساس که از ساعت 15:30 روز پنجشنبه در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار شد، تیم فوتسال آتلیه طهران در همان ابتدا با نتیجه 5 بر یک از میهمان خود پیش افتاد، اما در ادامه شاگردان وحید شمسایی آقای گل فوتسال جهان نتیجه را به خوبی جبران کردند.
بازیکنان تیم فوتسال تأسیسات دریایی برای عقب نماندن از تیم های مس سونگون و گیتی پسند در صدر جدول نیاز به پیروزی در این دیدار خارج از خانه داشتند و توانستند با حملات گسترده روی دروازه آتلیه طهران و استفاده از سیستم پاورپلی (5 نفره)، نتیجه را برگردانده و با به ثمر رساندن 6 گل به پیروزی برسند.
بر اساس این گزارش، گل های این دیدار حساس و تماشایی را سعید قلندری، محسن بخشی(دو گل)، سید علی حسینی و طه نعمتیان برای تیم آتلیه طهران قم و مهران عالی قدر، مهدی جاوید(دو گل)، وحید شمسایی، بهروز جعفری و محمد شجری برای تیم تأسیسات دریایی تهران به ثمر رساندند.
در پایان این دیدار تیم فوتسال تأسیسات دریایی تهران با کسب 17 برد، 2 تساوی و 5 باخت در رده دوم جدول لیگ برتر فوتسال کشور قرار گرفته و تیم فوتسال آتلیه طهران قم نیز با کسب 9 برد، 7 تساوی و 8 باخت بر جایگاه ششم جدول تکیه زده است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر