کد خبر: 38840
A

هافبک تیم ملی مغرب: باید بدون هیچ فشاری در جام جهانی بازی کنیم

هافبک مغربی تیم فوتبال ساوتهپتون در مورد بازگشت تیم ملی کشورش به جام جهانی بعد از 20 سال گفت: باید بدون هیچ فشاری بازی کنیم و امیدوار باشیم که عملکرد خوبی ارائه می کنیم.

هافبک تیم ملی مغرب: باید بدون هیچ فشاری در جام جهانی بازی کنیم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به گزارش روز سه شنبه تارنمای خبری بی بی سی نیوز، سفیان بوفال بازیکن ساوتهمپتون گفت: هیچ فشاری روی مغرب در جام جهانی 2018 نخواهد بود.
مغرب برای نخستین بار از سال 1998 و پس از 20 سال به جام جهانی بازگشته است.
بوفال گفت: از حضور در تیم ملی مغرب بسیار خوشحالم و افتخار می کنم، چرا که رقابت های مقدماتی بسیار خوبی داشتیم.
وی گفت: مهمترین مسئله این است که جام جهانی خوبی داشته باشیم. ما چیزی برای از دست دادن نداریم و باید بدون فشار و امیدواری به ارائه عملکرد خوب بازی کنیم.
این بازیکن 24 سال تاکید کرد که تا آغاز جام جهانی، باید در تیم باشگاهی خود در لیگ برتر انگلیس تاثیرگذار باشد تا شانس خود را برای دعوت به تیم ملی و حضور در جام جهانی افزایش دهد.
بوفال گفت: من می خواهم فصل خوبی داشته باشم و به باشگاهم کمک کنم که در موقعیت بهتری باشد و فصل خوبی را سپری کنم تا در تیم مغرب در جام جهانی حضور یابم.
او در 18 بازی خود در این فصل دو گل برای ساوتهپتون به ثمر رسانده است. او دوران سختی را در نخستین فصل حضور خود در باشگاه داشت و اکنون جایگاه خود را تثبیت کرده است.
بوفال تابستان 2016 از تیم فرانسوی لیگ به ازای مبلغ 16 میلیون پوند به ساوتهمپتون منتقل شد. او هنگام انتقال دچار مصدومیت زانو بود و نخستین بازی خود را در ماه اکتبر 2016 انجام داد.
بوفال به علت همین مصدومیت ها حضور در جام ملت های آفریقا را از دست داد، اما اکنون با آمادگی کامل بازگشته و آماده کمک به باشگاه خود است.
وی گفت: من لحظات دشواری را سپری کردم و همه چیز اکنون آماده است. احساس می کنم آماده ام و امیدوارم به پیشرفت خود ادامه دهم، اما مهمترین مسئله تیم است.
مغرب در جام جهانی 2018 با ایران، پرتغال قهرمان اروپا و اسپانیا فاتح جام جهانی 2010 هم گروه است.
مغرب نخستین بازی خود را در جام جهانی بعد از 20 سال روز 15 ژوئن (25 خرداد 97) مقابل ایران در سن پترزبورگ برگزار می کند.
ورزشی**1584**1545
مترجم:مولوی
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر