کد خبر: 38913
A

صعود بی سابقه بانوان پینگ‌ پنگ باز/ جایگاه سی و دو جهان برای شیرزنان ایرانی

در رده بندی تیمی تنیس روی میز جهان در ابتدای سال 2018 با صعود بی سابقه بانوان ایرانی همراه بود و آنان با 21 پله صعود برای اولین بار در جایگاه 32 قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به نقل از فدراسیون تنیس روی میز، با انتشار اولین رنکینگ تیمی تنیس روی میز جهان در ابتدای سال 2018 ، بانوان ایرانی صعود چشمگیری را به نمایش گذاشتند.
تیم ملی بزرگسالان ایران که پیش از این در جایگاه 53 تیمی جهان قرار داشت ، با 21 پله صعود برای اولین بار در جایگاه 32 قرار گرفت .
این رتبه در حالی نصیب شیرزنان ایرانی شده که فعالیت بین المللی بانوان در سال های 2016 و 2017 بیش از هر زمان دیگری بوده و این مهم از عوامل اصلی این ارتقا می باشد.
تیم ‌ملی مردان ایران نیز در حال حاضر در جایگاه 26 تیمی جهان قرار دارد ، تیم ملی مردان ایران نیز طی دو سال گذشته علی رغم رقبای سرسخت آسیایی و اروپایی ، چهار پله صعود ارزشمند را به نمایش گذاشته و در ماه های پیش رو نیز تا قبل از مسابقات جهانی امکان ارتقای رنکینگ تیمی برای این تیم متصور است.‌
رنکینگ های تیمی از آن جهت حائز اهمیت است که در کلیه مسابقات تیمی قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان ، سیدبندی و جایگاه تیم ها در جدول بر مبنای رنکینگ تیمی تعیین خواهد شد و این مهم تاثیر زیادی در رتبه نهایی کشورها خواهد داشت .
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر