کد خبر: 41422
A

نماینده مجلس: صعود از مرحله گروهی جام جهانی از مسیر بازی با تیم‌هایی همچون سیرالئون نمی‌گذرد

عضو فراکسیون ورزش مجلس با بیان اینکه دستاورد فنی تیم ملی فوتبال در آستانه جام جهانی با بازی‌های تدارکاتی بی‌کیفیت متوقف می‌شود، معتقد است صعود از مرحله گروهی جام جهانی از مسیر بازی با تیم‌هایی همچون سیرالئون نمی‌گذرد.

نماینده مجلس: صعود از مرحله گروهی جام جهانی از مسیر بازی با تیم‌هایی همچون سیرالئون نمی‌گذرد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ احمد مرادی درباره روند برگزاری بازی‌های تدارکاتی آماده‌سازی تیم ملی در جام جهانی، گفت: برگزاری دیدارهای تدارکاتی در آستانه جام جهانی زمانی می‌تواند برای افزایش سطح کیفی تیم ملی ایران در جام جهانی مثمرالثمر باشد که تیم انتخاب‌شده برای بازی‌های تدارکاتی در حد و قواره تیم ملی باشد نه اینکه تیمی را  برای بازی‌های تدارکاتی انتخاب کنیم که حتی فیفا نیز آن را به رسمیت نشناسد.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سطح فوتبال ایران به مراتب برتر از سیرالئون است بنابراین بازی با تیم‌های ضعیف نمی‌تواند در آستانه جام جهانی از نظر فنی برای ما مفید باشد و این در حالی است که باید با تیم‌های بازی‌های تدارکاتی در نظر گرفته شود که در قواره تیم برتر آسیا باشند.

مرادی افزود: فدراسیون فوتبال باید قبل از بازی‌های تدارکاتی تمام جوانب موضوع را بررسی کند زیرا هم اکنون در مرحله بسیار حساس آماده سازی تیم ملی قرار داریم بنابراین جا دارد در این راستا تدابیر اصولی اتخاذ شود.

وی ادامه داد: برای حضور قدرتمند در جام جهانی و صعود از دوره مقدماتی در این رویداد بین‌المللی می‌بایست بازی‌های تدارکاتی هوشمندانه برنامه‌ریزی شود و تیم‌هایی انتخاب شوند که رنکینگ مناسبی در فیفا دارند.

عضو فراکسیون ورزش مجلس با بیان اینکه فدراسیون فوتبال قبل از برگزاری دیدارهای  تدارکاتی  از اعتبار تیم‌های ملی اطمینان حاصل کند، یادآورشد: بازی با تیم‌های ناآشنا به ضرر سطح کیفی فوتبال ایران است؛ بازی با تیم‌های بی‌کیفیت نمی‌تواند دستاورد فنی قابل توجهی برای تیم ملی داشته باشد./خانه ملت

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر