کد خبر: 47255
A

نماینده مجلس در واکنش به برکناری مدیر مجموعه ورزشی آزادی: قرار نیست بابت هر عزل و نصبی مجلس ورود پیدا کند

یک عضو فراکسیون ورزش درباره برکناری مدیر وزشگاه آزادی گفت: اگر برکناری مدیر ورزشگاه آزادی به خاطر حضور زنان در این ورزشگاه بوده ، کار شایسته‌ای صورت نگرفته است.

نماینده مجلس در واکنش به برکناری مدیر مجموعه ورزشی آزادی: قرار نیست بابت هر عزل و نصبی مجلس ورود پیدا کند

به گزارش دیده بان ایران؛ محمد عزیزی درباره علت برکناری مدیر ورزشگاه آزادی که گفته می‌شود به دلیل حضور زنان برای تماشای بازی ایران در رقابت‌های جام جهانی بوده است، گفت: ورود زنان برای تماشای بازی فوتبال با دستور وزیر صورت گرفته است. مگر خود فرد می‌تواند این کار را انجام دهد؟

این عضو فراکسیون ورزش تاکید کرد: حتما برای ورود زنان به ورزشگاه با مقامات بالاتر هماهنگ شده است، با این وجود این کار بسیار کم لطفی است و نباید انجام می‌شد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه فراکسیون ورزش قصد ورود به این مسئله را دارد یا خیر، بیان کرد: عزل و نصب در اختیار مدیر مافوق است. قرار نیست بابت هر عزل و نصبی مجلس ورود پیدا کند.

عزیزی گفت: شخص وزیر به راحتی می‌تواند بگوید که تشخیص من است. از طرفی هم صلاح نیست ما ورود پیدا کنیم، زیرا این امر دخالت در کار اجرایی است.

وی تاکید کرد: اگر برکناری مدیر ورزشگاه آزادی به دلیل حضور زنان در این ورزشگاه باشد، اقدام شایسته‌ای نبوده اما اگر موارد دیگری بوده آن در اختیار شخص وزیر است./ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر