کد خبر: 5295
A

تاج: تیم ملی فوتبال ایران کار نیمه تمام فدراسیون را کامل می کند

رئیس فدراسیون فوتبال ایران با اشاره به موفقیت های تیم های نوجوانان، جوانان، ساحلی و فوتسال، گفت: صعود تیم ملی فوتبال بزرگسالان به جام جهانی 2018 روسیه کار نیمه تمام فدراسیون است که قطعی شدن صعود، موفقیت ها تکمیل می شود.

تاج: تیم ملی فوتبال ایران کار نیمه تمام فدراسیون را کامل می کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، «مهدی تاج» روز چهارشنبه پیش از افتتاح ورزشگاه 75 هزار نفری نقش جهان اصفهان تصریح کرد: تیم های نوجوانان و جوانان با عملکرد مناسب در قهرمانی آسیا مجوز حضور در جام جهانی را کسب کردند.

وی افزود: در فوتبال برای نخستین بار به عنوان سومی جهان رسیدیم و در فوتبال ساحلی هم پنجم جهان هستیم. با تلاش اعضای تیم ملی بزرگسالان و لطف خداوند به جام جهانی صعود خواهیم کرد تا موفقیت های کامل شود.

تاج در مورد افتتاح ورزشگاه نقش جهان، اظهار داشت: این مساله به سود فوتبال ایران و تیم سپاهان خواهد بود که 20 سال برای برگزاری مسابقات به فولادشهر می رفت.

وی با اشاره به اینکه ورزشگاه نقش جهان می تواند به تیم ملی هم کمک کند، گفت: به همراه «کارلوس کی روش» برای بازدید شرایط ورزشگاه به اصفهان سفر خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: امیدواریم که بتوانیم بازی تیم های ملی را نیز در دومین ورزشگاه ملی کشور برگزار کنیم.

وی در مورد محرومیت دو بازیکن و همچنین مربی تیم ملی ایران از سوی فیفا به دلیل درگیری در دیدار با قطر، عنوان کرد: این مساله را پیگیری می کنیم و تلاشمان را برای اثبات حقانیت نفرات تیم ایران، انجام خواهیم داد.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران، افزود: امیدوارم دیدار مقابل سوریه را با برتری به پایان برسانیم. البته کسب سه امتیاز در این بازی هم به منزله قطعی شدن صعود نخواهد بود.

تاج در مورد کمک دولت به تیم ملی فوتبال ایران، تصریح کرد: انتظار داریم طبق قولی که دولت برای کمک به تیم ملی داده است، اقدامات لازم صورت گیرد. البته آنطور که شنیده ام، این اتفاق در آینده نزدیک رخ خواهد داد.

ورزشگاه 75 هزار نفری نقش جهان اصفهان پس از 23 سال انتظار عصر امروز با حضور «اسحاق جهانیگری» معاون اول رئیس جمهوری، «مسعود سلطانی فر» وزیر جدید ورزش و جوانان، «کیومرث هاشمی» رئیس کمیته ملی المپیک، «مصطفی مدبر» مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و مقامات استانی با دیدار نمادین سپاهان و تیم امیدهایش افتتاح می شود.

منبع: ایرنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر