کد خبر: 53219
A

اظهارات لوپتگی پس از شکست سنگین رئال مادرید در ال کلاسیکو

سرمربی رئال مادرید با وجود شکست سنگین مقابل بارسلونا مطمئن است که تیمش دوباره به روند خوب خود باز خواهد گشت و او می‌تواند در این مسیر سفیدپوشان را هدایت کند.

اظهارات لوپتگی پس از شکست سنگین رئال مادرید در ال کلاسیکو

به گزارش دیده بان ایران و به نقل از آس، رئال مادرید یکشنبه شب در هفته دهم لالیگا با نتیجه پنج بر یک مغلوب بارسلونا شد. یولن لوپتگی پس از بازی گفت: شکست سختی بود. شکست در خانه بارسلونا همیشه تلخ‌تر است. می‌توانستیم در نیمه دوم نتیجه را جبران کنیم اما این اتفاق نیفتاد. چند موقعیت گل داشتیم تا به هدفمان برسیم اما این چنین نشد. در مقابل تیم حریف از طریق ضربه پنالتی و یک نفوذ توانست بازی را دو بر صفر کند و نیمه اول را با پیروزی به پایان برساند. در نیمه دوم تغییراتی در ترکیب انجام دادیم. در برخی لحظات می‌توانستیم به گل دست یابیم چون موقعیت مسلم گلزنی داشتیم اما این اتفاق نیفتاد و حریف در ادامه به گل رسید. گل سوم بارسلونا تمام اشتیاق ما را برای جبران نتیجه از بین برد. سپس به شدت تنبیه شدیم. بازی باز بود و به همین خاطر دو تیم می‌توانستند موقعیت‌سازی کنند. نتیجه پنج بر یک واقعیت این بازی نبود اما باید این شکست را قبول کنیم.

سرمربی رئال مادرید در ادامه اظهار کرد: مانند بازیکنان ناراحت هستم اما برای ادامه دادن هنوز قدرت دارم. من سرمربی هستم و ما اکنون در ماه اکتبر به سر می‌بریم. شکست سختی را تجربه کردیم. این شرایط بد یک روز به پایان خواهد رسید. می‌توانیم رشد کنیم و بهتر شویم چون از بازیکنانی برخورداریم که توانایی تغییر چنین وضعیتی را دارند. هنوز امیدوار هستیم. ناراحت هستم اما برای ادامه مربیگری در رئال مادرید توان دارم.

سرمربی اسپانیایی افزود: بازیکنانم تلاش زیادی کردند به خصوص در نیمه دوم اما نتوانستند از موقعیت‌های خود بهره کامل را ببرند. زمانی که نتیجه بازی سه بر یک شد همه چیز تغییر کرد. مطمئن هستم می‌توانیم بهتر شویم و از این وضعیت بد خارج شویم. سه هفته فاجعه‌آمیز را پشت‌سر گذاشتیم. همه چیز را تجربه کردیم اما بالاخره این روزهای بد پایان خواهد یافت و چهره اصلی تیم مشخص خواهد شد. دیدار امشب عجیب بود. در نیمه اول حریف منسجم بود و با پنالتی‌ای که به لطف VAR به دست آورد توانست با نتیجه خوبی نیمه اول را به پایان برساند. در نیمه دوم موقعیت‌های زیادی داشتیم و حتی یکی از ضربه‌هایمان به تیرک دروازه برخورد کرد.

لوپتگی درباره اخراج احتمالی‌اش گفت: من در این رابطه تصمیم‌گیرنده نیستم. درباره خودم و شرایطم توضیح دادم و به این تیم اعتقاد دارم. دیگر مسائل به من مربوط نیست.

سرمربی رئال مادرید در پایان اظهار کرد: می‌دانیم فوتبال چگونه پیش می‌رود. من سرمربی هستم و مسئولیت تیم به عهده سرمربی است. من مسخره نیستم اما برخی مسائل نیز وجود دارد. در اینجا همه چیز را به دست آوردیم و همه چیز را از دست دادیم. در جایی از فصل قرار داریم که می‌توانیم شرایطمان را بهبود بخشیم. با وجود اینکه روز سختی را پشت‌سر گذاشتیم اما مادرید می‌تواند مانند فصل‌های گذشته بدرخشد. اتفاق‌های زیادی در این تیم رخ داده است اما مطمئن هستم تیم بهتر خواهد بود. حریف ما را تنبیه کرد. ابتدا باید از این شکست عبور کنیم و سپس با باور خود سعی کنیم از این شرایط خارج شویم. بیرون از مادرید کسی به ما کمک نخواهد کرد و ما تنها با تلاشمان می‌توانیم بهتر شویم./ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر