کد خبر: 6150
A
هفته دهم لیگ برتر فوتسال ایران؛

چاقو کشی در لیگ برتر فوتسال

درگیری شدید در مسابقات فوتسال منجر به حضور تعداد زیادی نیروی انتظامی شد.

چاقو کشی در لیگ برتر فوتسال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، دیدار دو تیم طرح و توسعه الوند و یاسین پیشرو قم در قزوین با برتری 3 بر 2 یاسین پیشرو به اتمام رسید.

اما این دیدار بسیار پربرخورد برگزار شد. پس از سوت داور، یکی از اعضای تیم طرح و توسعه الوند که جز پنج بازیکن اصلی به میدان رفته بود، به سمت تیم حریف رفته و صحبتهایی کرد که منجر به درگیری شدید وی با نیمکت نشینان و سایر اعضای تیم یاسین پیشرو شد. پس از آن بازیکنان و کادر فنی تیم طرح و توسعه نیز به این معرکه وارد شدند و درگیری ها بالا گرفت.

در این میان یکی از اعضای کادر فنی تیم قزوین که قصد داشت از ایجاد مشکلات بیشتر جلوگیری کند؛ پس از گفت و گویی شدید با یکی از بازیکنان خودی درگیر شد، در این میان چند بازیکن دیگر نیز از قزوین با یکدیگر وارد دعوا شدند و وضعیت از آنچه که بود بدتر شد.

در ادامه بازیکنی که با عضو کادر فنی قزوین درگیر شده بود با توهین یک تماشاگر به وی حمله ور شده و او را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داد، اما در ادامه این درگیری ها بازیکن توسط حمله فردی ناشناس با چاقو مورد سوء قصد قرار گرفت که با ورود نیروی انتظامی این درگیری خاتمه یافت.

گفتنی است این درگیری ها با قهر چند بازیکن و عضو کادر فنی طرح و توسعه همراه شد که باز هم اوضاع تیم قزوینی را بهم ریخت و منجر شد وضعیت تیم در هاله ای از ابهام قرار گیرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر