کد خبر: 6208
A
عضو کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال در گفت و گو با دیده بان ایران؛

تصمیم A.F.C در حذف نمایندگان ایران سیاسی نبوده است

« حسن غفاری » در گفتگو با خبرنگار سایت دیده بان ایران درباره تصمیم رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان تصریح کرد: ابتدا باید بگویم فوتبال ما در سال ۲۰۱۶ افتخارات زیادی کسب کرد. در جام جهانی فوتسال سوم شدیم٬ به عنوان نایب قهرمانی جام بین قاره ای در فوتبال ساحلی رسیدیم٬ بهترین داور آسیا را داریم٬ تیم ملی بزرگسالان ایران بهترین تیم قاره آسیاست. ضمن این که در رده های نوجوانان و جوانان نیز دوم و سوم آسیا شده ایم و به جام جهانی صعود کرده ایم. پس عناوین فوتبال ایران در سال ۲۰۱۶ بسیار ارزشمند بوده است

تصمیم A.F.C در حذف نمایندگان ایران سیاسی نبوده است

عضو کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال گفت: بنده شخصا نگاه سیاسی A.F.C به انتخاب نکردن هیچ نماینده ای از فوتبال ایران در مراسم انتخاب برترین های آسیا را قبول ندارم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیده بان ایران٬ مراسم انتخاب بهترین های فوتبال آسیا در سال ۲۰۱۶ در حالی روز ۱۱ آذرماه در ابوظبی امارات برگزار خواهد شد که نام هیچ بازیکن یا تیم ایرانی در فهرست اعلام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا دیده نمی شود. از این رو ٬ « مهدی تاج » رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در حرکتی اعتراضی اعلام کرد که در مراسم انتخاب برترین های فوتبال آسیا شرکت نخواهد کرد.

« حسن غفاری » در گفتگو با خبرنگار سایت دیده بان ایران درباره تصمیم رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان تصریح کرد: ابتدا باید بگویم فوتبال ما در سال ۲۰۱۶ افتخارات زیادی کسب کرد. در جام جهانی فوتسال سوم شدیم٬ به عنوان نایب قهرمانی جام بین قاره ای در فوتبال ساحلی رسیدیم٬ بهترین داور آسیا را داریم٬ تیم ملی بزرگسالان ایران بهترین تیم قاره آسیاست. ضمن این که در رده های نوجوانان و جوانان نیز دوم و سوم آسیا شده ایم و به جام جهانی صعود کرده ایم. پس عناوین فوتبال ایران در سال ۲۰۱۶ بسیار ارزشمند بوده است.

وی افزود: با این حال٬ شما توجه داشته باشید که بخش هایی مثل: انتخاب تیم های برتر فوتسال یا فوتبال ساحلی اصلا وجود ندارند که براساس آن٬ A.F.C بخواهد نمایندگان ایران را حذف کند.

عضو سابق کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال ادامه داد: از سوی دیگر٬ چنین عنوان می شود که این تصمیم سیاسی است. در حالی که بنده این نظر را قبول ندارم.

غفاری در عین حال خاطر نشان کرد: تصمیم A.F.C در مورد قرار ندادن نام ایران در هیچ یک از بخش های برترین های فوتبال آسیا چندان قابل قبول نیست. اما این تصمیمی است که گرفته شده و باید به آن احترام گذاشت.

عضو کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال در سال ۸۶ در پایان یادآور شد: با اعتراض و شکایت به جایی نمی رسیم. کنفدراسیون فوتبال آسیا قطعا برای خودش دلایلی دارد٬ از جمله این که به دنبال نوگرایی و توسعه فوتبال در تمامی بخش ها و در میان همه کشورهای قاره است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر