کد خبر: 63037
A

علیرضا بیرانوند جریمه شد

دروازه بان پرسپولیس در تمرین امروز (یکشنبه) این تیم، به دلیل گل خوردن جریمه شد.

علیرضا بیرانوند جریمه شد

به گزارش دیده بان ایران، هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور به اوج هیجان خود رسیده است تا در سه هفته پایانی این مسابقات تیم های صدرنشین و قعرنشین مصاف جذابی را برای هواداران تدارک ببینند.
البته هنوز از حواشی دیدار تیم های پرسپولیس و سپاهان دور نشده ایم تا ترکش های آن از سوی رسانه ها و نهادهای نظارتی و رسمی دیده شود. با این حال سرخپوشان که با 56 امتیاز همچنان در جدول رده بندی مسابقات یکه تازی می کنند، برای قطعی کردن سومین قهرمانی پیاپی، تمرینات خود را پیش از رویارویی با تراکتورسازی تبریز پیگیری می کنند.
سرخپوشان برای این جدال حساس که قرار است در نخستین دیدار هفته بیست و هشتم و از ساعت 17 روز یازدهم اردیبهشت در تبریز برگزار شود، تمرینات خود را از ساعت 11 در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.
با توجه به شکست یک بر صفر استقلال مقابل پدیده و دور شدن آبی پوشان از کورس قهرمانی، «برانکو ایوانکوویچ» سرمربی پرسپولیس تمرینات بانشاطی را برای شاگردانش تدارک دید.
بازیکنان پرسپولیس پس از حدود 30 دقیقه بدنسازی به زمین تمرین آمدند تا برنامه‌های تاکتیکی خود را زیر نظر کادر فنی اجرا کنند.
پاسکاری های تحت فشار در سه گروه، تمرینات ویژه برای دروازه بان ها و سانتر از جناحین از جمله برنامه های تاکتیکی مرد کروات برای سرخپوشان بود.
نکته جالب در این تمرین بین «علیرضا بیرانوند» و«ایگورپانادیچ» مربی دروازه بان ها رخ داد. در این تقابل اگر دروازه بان های پرسپولیس در تمرین گل دریافت می کردند از سوی مربی خود جریمه می شدند و باید روی زمین شنا می رفتند. بر همین اساس مرد شماره یک سرخپوشان چند بار جریمه شد.
انجام دادن صحیح تنبیه در نظر گرفته شده از سوی پانادیچ برای گلرهای تیم نیز در نوع خود جالب بود.
«هومن افاضلی» از مربیان فوتبال ایران هم امروز در محل تمرین سرخپوشان حاضر شد.
«سیامک نعمتی» و«شایان مصلح» بازیکان تیم نیز بدون مشکل در تمرین حضور پیدا کردند و «ماریو بودیمیر» مهاجم اهل کرواسی سرخپوشان نیز تنها غایب تمرین بود.
در جدول رده بندی مسابقات لیگ تیم های پرسپولیس (56 امتیاز)، سپاهان ( 51 امتیاز)، استقلال تهران (50 امتیاز)، تراکتورسازی (49 امتیاز) و پدیده شهر خودرو (49 امتیاز) به ترتیب در رده اول تا پنجم قرار دارند.
هفته بیست و هشتم مسابقات از 11 تا 15 اردیبهشت ماه پیگیری می شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر