کد خبر: 6572
A
برانکوایوانکوویچ:

حسینی با آمپول در تیم ملی بازی کرد/ از بیرانوند استفاده نمی‌کنم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه از دروازه‌بان اصلی تیمش در دیدار با پیکان استفاده نخواهد کرد، گفت: اینکه در پلی آف آسیا بازی نخواهیم کرد یک خبر خوب برای پرسپولیس است.

حسینی با آمپول در تیم ملی بازی کرد/ از بیرانوند استفاده نمی‌کنم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران،  برانکوایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شرایط تیمش گفت: نسبت به برنامه همیشه تمرینات خودمان را پیگیری می کنیم. همچنین تمرینات خوبی را در دوبی پشت سر گذاشتیم. بار دیگر از باشگاه ایرانیان دوبی بابت میهمان نوازی تشکر می کنم.

وی افزود: ما در این اردو هم صبح و هم عصر در زمین باکیفیت تمرین می کردیم و همچنین دو بازی دوستانه که برای ما مهم بود را پشت سر گذاشتیم. این اردو فرصتی بود تا برخی از هواداران ساکن دوبی بیایند و تمرین ما را ببینید.

برانکو در مورد وضعیت سلامتی بازیکنان تیمش گفت: ربیع خواه یک مشکل کوچک دارد اما هم او و هم سید جلال حسینی برای بازی با پیکان آماده می شوند. حسینی در تیم ملی از ناحیه کمر مصدوم بود اما آماده خواهد شد. او بازی تیم ملی را با آمپول انجام داد.

وی در رابطه با شرایط مصدومان پرسپولیس افزود: ما بازیکن مصدوم نداریم. علیرضا بیرانوند از ناحیه مچ در بازی با استقلال خوزستان دچار مصدومیت شد و متاسفانه به بازی با پیکان نخواهد رسید اما سایر بازیکنان آماده خواهند شد. من نمی دانم که شرایط بیرانوند چگونه است. او به بازی پیکان خواهد رسید اما نمی توانیم از وی استفاده کنیم. بیرانوند در این مدت بیشترین تمرینات را انجام داده است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط ملی پوشان نیز گفت: برنامه های تمرینی اضافه ای برای آنها گذاشته ایم زیرا برنامه های تیم ملی متفاوت است.

وی در رابطه با بازی با پیکان گفت: مجید جلالی تیم خیلی خوبی را بسته و این تیم شرایط خوبی دارد و از مهاجمان خوبی نیز بهره می برد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه پرسپولیس در پلی آف آسیا بازی نمی کند، گفت: این موضوع خبر خوبی است، زیرا فقط ما و امارات این سهمیه را داریم و این یک خبر خوب برای فوتبال ایران محسوب می شود. تمام زحماتی که تیم هایی مانند تراکتور، نفت سپاهان در آسیا انجام داده اند، جواب داد.

وی در رابطه با لغو دیدار با تیم ملی دانشجویان به علت تغییر زمین گفت: این موضوع به خاطر تغییر زمین نبود. زیرا زمین مناسب برای انجام بازی وجود داشت. ما هفته آینده یک بازی دیگر انجام خواهیم داد.

منبع: مهر

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر