کد خبر: 7000
A

بیانیه خانواده جباری و تشکر از مردم و مسئولین

مراسم ترحیم فرزند جناب آقای علی جباری پیشکسوت فوتبال برگزار شد.

بیانیه خانواده جباری و تشکر از مردم و مسئولین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، خانواده جباری طی بیانیه ای از همدردی و حضور مسئولین و پیشکسوتان تشکر کرد.
در این بیانیه آمده است : 
"بسمه تعالی"
۱.سپاس و قدردانی از همدردی جناب آقای دکتر سلطانی فر وزیر محترم ورزش و جوانان و جناب آقای دکتر گودرزی وزیر محترم سابق و صندوق حمایت از قهرمانان .
۲.همچنین سپاس از جناب آقای افتخاری مدیرعامل محترم باشگاه استقلال، اعضای هیئت مدیره،سرپرست، سرمربی و کادر فنی، بازیکنان و پیشکسوتان محترم باشگاه استقلال؛ کلیه ورزشکاران و پیشکسوتان عزیز سایر باشگاه ها و سرورانی که در منزل حضور پیدا کردند و تمامی هواداران،دوستداران و حامیان ورزش فوتبال و سایر رشته های ورزشی.
۳.از همراهی و همدردی سرکار خانم ‌دکتر رحیمیان ریاست محترم مرکز تصویربرداری پزشکی حقیقت و جناب آقای مهندس تحسینی و کلیه کارکنان آن مرکز سپاسگزاری می شود.
۴.تشکر فراوان از جناب آقای دکتر فتح الله زاده مدیرعامل محترم اسبق باشگاه استقلال و جنابان آقایان اولیایی، افشارزاده، منزوی،نظری جویباری، امیری و دکتر مهرانی.
۵.از رسانه های عمومی کشور که در یادآوری،همدردی و اعلام مجلس بوسیله برنامه های تلویزیونی،از جمله: برنامه ورزشی ۹۰ ، روزنامه های شوت،خبرورزشی،استقلال جوان و سایر روزنامه های ورزشی، رادیو، سایت باشگاه استقلال و سایر سایت ها، و همچنین عزیزانی که بوسیله تلفن و پیامک ابراز لطف و محبت نموده اند، قدردانی فراوان می شود.
"و من الله التوفیق"

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر