کد خبر: 7193
A

سلطانی فر:برجام اوج قدرت سیاسی کشور است/امیدوارم فرهنگ بسیج، در تمام امور کشور غالب شود

وزیر ورزش و جوانان براهمیت30 ماه مذاکرات سیاسی سخت و طاقت فرسای سربازان حوزه سیاست کشور با قدرت های بزرگ دنیا از این دوران تاکید و برجام را به عنوان اوج قدرت سیاسی کشور یاد کرد.

سلطانی فر:برجام اوج قدرت سیاسی کشور است/امیدوارم فرهنگ بسیج، در تمام امور کشور غالب شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران از وزارت ورزش و جوانان مسعود سلطانی فر روز شنبه در دیدار اعضای شورای بسیج وزارت ورزش و جوانان با بیان این مطلب افزود: زمان آن رسیده که قدرت اقتصادی ایران را به دنیا نشان دهیم و این رکودی که به دلیل تحریم های ظالمانه به وجود آمده است از بین برود و اقتصاد کشور را در همه زمینه ها به رونق برسانیم.
سلطانی فر به ظرفیت های فراوان اقتصادی ایران اشاره کرد و افزود: ما نیز در مجموعه خود از ظرفیت موجود در دو حوزه ورزش و جوانان برای توسعه کشور استفاده می کنیم.
وزیر ورزش و جوانان افزود:ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در دوران هشت ساله دفاع مقدس که حامی و سلاحی نداشت با 37 کشور مبارزه می کرد و با لطف خدا ، حضور مردم و رهبری و امام بزرگوار یک وجب از خاک کشور به چنگ دشمنان نیفتاد.
وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: یکی از دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس این بود که حقانیت خود را با رای سازمان ملل متحد به متجاوز بودن عراق اثبات کرده و اقتدار نظامی ایران را به رخ دنیا کشیدیم تا از این پس کشوری با یادآوری این جنگ نابرابر فکر تجاوز به حریم ایران را نکند.
سلطانی فر اضافه کرد: هر چقدر از این دوران بنویسیم و بخوانیم، باز هم جا دارد و برای نسل های آینده به عنوان دوران طلایی به شمار خواهد رفت که به آن افتخار خواهند کرد.
وی در جمع بسیجیان وزارت ورزش وجوانان ابراز امیدواری کرد که تفکر و روحیه بسیجی در تمام شئونات کشور و این وزارت خانه جاری باشد و فرهنگ بسیج، فرهنگ غالب در تمام امور کشور شود.
وزیر ورزش و جوانان گفت: انشالله حضور فیزیکی و فکری بسیج و بسیجیان را در تمام شئونات کاری وزارت خانه شاهد باشیم و ما نیز از برنامه های بسیج برای اشاعه این تفکر و فرهنگ بسیجی حمایت خواهیم کرد.
در این دیدار سرهنگ محمد قیومی فرمانده بسیج وزارت ورزش و جوانان گزارشی اجمالی از فعالیت بسیج وزارت خانه ارائه کرد و گفت: 78 درصد کارکنان ستادی وزارت ورزش و جوانان عضو بسیج وزارت خانه هستند .
وی گفت: تداوم برنامه های آموزشی با رویکرد فرهنگ بسیجی، تشکیل 40 حلقه صالحین با موضوعات مختلف، اردوهای آموزشی یک روزه و سه روزه، یادواره شهدای ورزش کار و اردوهای راهیان نور در سطح کشور از جمله اقدامات بسیج وزارت ورزش و جوانان است.
معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان هم، گفت:بسیج هم در دوران دفاع مقدس و هم پس از آن در صحنه های حساس کشور حضور فعال و مثبت داشته است.
سید مناف هاشمی افزود: بسیج وزارتخانه بر اساس سیاست های ابلاغی، با کمترین هزینه توانسته است برنامه های خوبی را برگزار کند.

منبع: ایرنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر