کد خبر: 7410
A
سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان در گفت و گو با دیده بان ایران:

قراردادم با تیم نوجوانان را تمدید کردم/ مبلغ قراردادام پایین است اما من به پول فکر نمی کنم

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران گفت: تیم‌ ملی برای حضور موفق در جام جهانی نیاز به تقویت دارد.

قراردادم با تیم نوجوانان را تمدید کردم/ مبلغ قراردادام پایین است اما من به پول فکر نمی کنم

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران،  « عباس چمنیان » سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان که موفق شد این تیم را به مقام نایب قهرمانی آسیا و حضور در جام جهانی رهنمون سازد٬ قرارداد خود با این تیم را تمدید کرد.

چمنیان در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران درباره ادامه همکاری خود با تیم ملی فوتبال نوجوانان اظهار داشت: در جلسه ای که روز شنبه با رئیس فدراسیون فوتبال داشتم، مقرر شد تا پایان جام جهانی سال آینده در خدمت تیم ملی باشم.

وی در مورد برنامه های تیم ملی خاطر نشان کرد: این تیم به برنامه بلند مدت احتیاج دارد. با این حال، فعلا برنامه ای یک ساله تدوین کرده ایم تا تیم برای حضور شایسته در جام جهانی آماده شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا تغییراتی در کادر فنی ایجاد می کنید، یادآور شد: من کلمه تغییرات را به کار نمی برم. ما به تقویت کادر فنی نیاز داریم تا حضوری موفق در جام جهانی داشته باشیم.

چمنیان در ادامه، به آغاز تمرینات تیم ملی اشاره کرد و افزود: از رور سه شنبه هفته گذشته تمریناتمان را در کمپ تیم های ملی استارت زدیم و تا جمعه ادامه دادیم تا برای جام جهانی کوچک در روسیه آماده شویم.  از روز 15 آذر نیز مجددا تمرینات خود را پی می گیریم.

وی همچنین در مورد قرارداد پایین مربیان تیم های پایه به خصوص تیم ملی نوجوانان گفت: متاسفانه این مشکل بوده و هست. اما من شخصا چندان دنبال پول نیستم و فقط به موفقیت در تیم ملی فکر می کنم. البته رئیس فدراسیون در نشست دیروز (شنبه) این قول را داد که نسبت به افزایش مبلغ قرارداد کادر فنی توجه بیشتری داشته باشد.

گفتنی است جام جهانی فوتبال نوجوانان سال ۲۰۱۷ در جزیره گوآی کشور هندوستان برگزار خواهد شد.

گفت و گو از جواد منتخبی

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر