کد خبر: 75384
A

تاج خبر داد: تفاهم فدراسیون فوتبال و صداوسیما/ ۶۵درصد درآمدها به فوتبال می رسد

رییس فدراسیون فوتبال گفت: بر اساس تفاهم فدراسیون فوتبال و صدا و سیما ۶۵ درصد از درآمدهای مسابقات به مجموعه فوتبال می رسد.

تاج خبر داد: تفاهم فدراسیون فوتبال و صداوسیما/ ۶۵درصد درآمدها به فوتبال می رسد

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ مهدی تاج صبح امروز در مجمع انتخابات هیات فوتبال کردستان اظهار داشت: احترام به پیشکسوتان در هر شرایطی نیاز لازم و ضروری است و این مهم باید در کردستات در راس قرار گیرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه امروز وضعیت تیم های استان کردستان خوب است و حضور بانوان کردستانی در صدر جدول رقابت های لیگ برتر نشان دهنده ظرفیت های بالای این استان است.

رییس فدراسیون فوتبال گفت: برای اولین بار با صدا و سیما به یک تفاهم رسیدیم که از این پس درآمدهای فوتبال ۶۵ درصد به مجموعه فوتبال از جمله فدراسیون و باشگاه ها می رسد و ۳۵ درصد نیز به صدا و سیما تعلق می گیرد.

وی با اشاره به مشکلات پیش روی مسائل مالی فوتبال استان کردستان، اظهار داشت: متاسفانه در حال حاضر ما با مشکلاتی در حوزه مسائل مالی مواجه هستیم و این کار را سخت کرده است.

تاج افزود: در حال حاضر بحث صعود تیم ملی به جام جهانی مطرح است که بدون شک ما با اقتدار به جام جهانی صعود خواهیم کرد و مشکلی در این میان وجود ندارد.

وی با اشاره به لزوم پاسخگویی به افکار عمومی در خصوص فعالیت های فوتبال، بیان کرد: ما باید در هر شرایطی نسبت به پاسخگویی به افکار عمومی آماده باشیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر