کد خبر: 7720
A
سرمربی تیم ملی کاراته در گفت و گو با دیده بان ایران:

غیبت ژاپن و کشورهای صاحبنام در مسابقات صحت ندارد

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: برخلاف آن چه که برخی عنوان می کردند، مسابقات قهرمانی آسیا با حضور بزرگان قاره از جمله ژاپن برگزار شد

غیبت ژاپن و کشورهای صاحبنام در مسابقات صحت ندارد

به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران، رقابت های کاراته قهرمانی آسیا هفته گذشته به میزبانی شهر جاکارتا پایتخت کشور اندونزی برگزار شد که با کسب مدال های مختلف برای کشورمان همراه بود. هرچند که تیم های ملی دختران و پسران ایران نتوانستند نتایج دوره قبل را تکرار کنند.

سید « شهرام هروی » در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران، در مورد نتایج کاراته کاهای کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: بنده به شخصه از عملکرد تیم های ملی راضی هستم. هرچند که معتقدم می توانستیم بهتر از این هم نتیجه بگیریم.

وی افزود: مسابقات رده های سنی آسیا همیشه این شرایط را دارد. یعنی تعداد ورزشکاران زیاد است. از این رو، حریفان را نمی توان شناخت و روی آنها برنامه ریزی کرد.

سرمربی تیم ملی کاراته کشورمان در پاسخ به این سوال که گفته می شود قدرت های برتر کاراته آسیا در پیکارهای آسیایی اندونزی حضور نداشتند، تصریح کرد: اصلا چنین چیزی صحت ندارد. مسابقات با حضور تیم های مطرح آسیا از جمله ژاپن برگزار شد و همین تیم ۶ مدال فقط در کومیته کسب کرد.

وی همچنین درباره سفر تعداد زیاد همراه به کشور اندونزی که گفته می شد بیش از تعداد اعضای تیم بوده، یادآور شد: اولا این که چنین چیزی صحت ندارد. ثانیا، دلیل همراهان زیاد این بود که آنها مربیان کاتاروها بودند. می دانید هر کاتارو یک مربی اختصاصی دارد و تیم کشورمان هم که در رده های سنی مختلف در دو بخش پسران و دختران شرکت داشت، با مربیان زیادی در مسابقات جاکارتا شرکت کردند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر