کد خبر: 77541
A

التهاب در انتخابات فدراسیون ورزش های رزمی؛ ابهام در صلاحیت مدیریتی کاندیدای وزارتی/ ورود نهادهای نظارتی به موضوع انتخابات

به فاصله یک هفته تا برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزشهای رزمی، مهندسی آشکار و سنگین کردن کفه ترازوی انتخابات به سود یکی از کاندیداها باعث اعتراض سایرین و پیگیری موضوع از طریق نهادهای نظارتی شده است. حتی شنیده می شود ابهاماتی جدی نسبت به صلاحیت مدیریتی کاندیدای منتسب به وزارت ورزش و جوانان وجود دارد و شواهد موجود حاکی از این است که نامبرده بدون اینکه حداقل از چهارسال سابقه مدیریت مورد تایید بر اساس آیین نامه مصوب مجامع انتخاباتی برخوردار باشد، مورد تایید قرار گرفته که این موضوع با اعتراض جدی سایرین و طرح شکایت به مراجع نظارتی همراه شده است.

التهاب در انتخابات فدراسیون ورزش های رزمی؛ ابهام در صلاحیت مدیریتی کاندیدای وزارتی/ ورود نهادهای نظارتی  به موضوع انتخابات
به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ به فاصله یک هفته تا برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون  ورزشهای رزمی، مهندسی آشکار و سنگین کردن کفه ترازوی انتخابات به سود یکی از کاندیداها باعث اعتراض سایرین و پیگیری موضوع از طریق نهادهای نظارتی شده است.
حتی شنیده می شود ابهاماتی جدی نسبت به صلاحیت مدیریتی کاندیدای منتسب به وزارت ورزش و جوانان وجود دارد و شواهد موجود حاکی از این است که نامبرده بدون اینکه حداقل از چهارسال سابقه مدیریت مورد تایید بر اساس آیین نامه مصوب مجامع انتخاباتی برخوردار باشد، مورد تایید قرار گرفته که این موضوع با اعتراض جدی سایرین و طرح شکایت به مراجع نظارتی همراه شده است.
 
فشار یک نماینده به وزارت ورزش، نهدید به برخی کاندیداها به همراه وعده پست و جایگاه در ساختار این فدراسیون و سایر فدراسیونها کم بود که حالا بحث جدید فقدان‌صلاحیت مدیریتی نیز به روی میز مراجع نظارتی قرار گرفته است.
 
در حالی که هر کدام از موارد فوق به تنهایی می تواند دلیل قاطعی برای لغو مجمع انتخاباتی فدراسیون رزمی در هشتم بهمن باشد، اینک با پرونده ای قطور از انواع و اقسام موضوعات روبرو هستیم که ورود قاطع مراجع بالادستی به انتخابات رزمی، قابل انتظار و پیش بینی است.
 
هزینه برای یک کاندیدا تا چه حد و به چه قیمت و منطقی؟
 
به احتمال فراوان جامعه رزمی تا پایان هفته جاری و نهایتا اوایل هفته آینده با سورپرایزی قابل توجه در خصوص انتخابات این فدراسیون روبرو خواهند شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر