کد خبر: 81800
A

خلیل زاده در اندیشه بازگشت به استقلال است

کمی پیش از انتخاب شدن احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال، اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هیئت مدیره این باشگاه که به تازگی از بیمارستان مرخص شده بود از سمتش استعفا داد تا این شائبه پیش بیاید که او مخالف مدیرعاملی سعادتمند در استقلال است. پس از استعفای خلیل‌زاده، سعادتمند از بازگشت قطعی او به هیئت مدیره استقلال خبر داد و گفته می‌شود مدیرعامل جدید استقلال در روزهای اخیر تلاش‌های فراوانی برای بازگرداندن خلیل‌زاده به استقلال انجام داده است.

خلیل زاده در اندیشه بازگشت به استقلال است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ کمی پیش از انتخاب شدن احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال، اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هیئت مدیره این باشگاه که به تازگی از بیمارستان مرخص شده بود از سمتش استعفا داد تا این شائبه پیش بیاید که او مخالف مدیرعاملی سعادتمند در استقلال است.

پس از استعفای خلیل‌زاده، سعادتمند از بازگشت قطعی او به هیئت مدیره استقلال خبر داد و گفته می‌شود مدیرعامل جدید استقلال در روزهای اخیر تلاش‌های فراوانی برای بازگرداندن خلیل‌زاده به استقلال انجام داده است.

اکنون گفته می شود تلاش های سعادتمند برای بازگرداندن خلیل زاده نتیجه داده و به احتمال زیاد خلیل زاده که به ویروس کرونا مبتلا شده بود، پس از گذراندن دوران نقاهت خود، کارش را در باشگاه از سر خواهد گرفت.

سعادتمند روز گذشته هم در تماسی تلفنی با خلیل‌زاده، در خصوص مسائل باشگاه با او گفت‌وگو کرد. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر