کد خبر: 8272
A

کیانی: از مربیگری مایدا نباید غافل شد/ با تمام توان در مسابقات انتخابی زنان جهان شرکت می کنیم

لیبرو تیم ملی والیبال بانوان گفت: من از تمام مربیانی که از پایه تا الان برای این تیم زحمت کشیدند تشکر می‌کنم، اما از مربیگری مایدا هم نباید غافل شد.

کیانی: از مربیگری مایدا نباید غافل شد/ با تمام توان در مسابقات انتخابی زنان جهان شرکت می کنیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال بانوان ایران تمرینات خود را برای حضور شایسته در رقابت‌های انتخابی جهان از 13 آذرماه با 15 بازیکن آغاز کرده است.

نگار کیانی درباره این مسابقات و تمرینات تیم ملی والیبال بانوان ایران اظهار داشت: ملی‌پوشان ایران با تمام توان خود در مسابقات انتخابی زنان جهان در منطقه آسیای مرکزی که بعد از محرومیت هند میزبان آن هنوز مشخص نشده است، شرکت می‌کنند و این ثمره زحمات مربیان پایه و تلاش این روزهای مایدا سرمربی فعلی تیم ملی ایران است.

وی تصریح کرد: من از تمام مربیانی که از پایه تا الان برای این تیم زحمت کشیدند تشکر می‌کنم، اما از مربیگری مایدا هم نباید غافل شد. بازیکنان هم تمام تلاش خود را می‌کنند تا تیم ایران به دور بعد این رقابت‌ها راه پیدا کند تا بخشی از زحمات مربیان را جبران کرده باشند.

لیبروی تیم ملی والیبال بانوان گفت: تمرینات خیلی خوب پیش می‌رود و سرمربی بسیار در تمرینات دقیق است. صعود به مرحله بعد برای بازیکنان از اهمیت بالایی برخوردار است و همه چیز تا به این لحظه خوب است.

وی ابراز امیدواری کرد که تیم ملی والیبال ایران در مسابقات انتخابی جهان رقبای خود را شکست دهد و راهی دور بعد شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر